اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

هتل بندر روتانا دبی کمپین اقامت تابستانه خود را راه‌اندازی کرد

هتل بندر روتانا و آلبندر آرجان توسط روتانا کمپین اقامت تابستانه خود را اعلام کردند. مهمانان اکنون می‌توانند از ۱۵٪ تخفیف بر روی پایین‌ترین نرخ اتاق عمومی بهره‌مند شوند و برای اقامت‌های خانوادگی، یک تخت اضافی رایگان در تمام دسته‌های اتاق‌ها دریافت کنند. علاوه بر این، کودکان زیر ۶ سال می‌توانند رایگان غذا بخورند و کودکان تا ۱۲ سال نیز ۵۰٪ تخفیف در غذا دارند.

هتل بندر روتانا چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای از آسمان‌خراش‌های دبی، استخر بی‌نهایتی با نمایی رو به خلیج و پانورامای ۱۸۰ درجه‌ای که شامل برج خلیفه نمادین است، ارائه می‌دهد.

هتل بندر روتانا که در بندر تاریخی دبی واقع شده، به عنوان هتل بندر نیز شناخته می‌شود. آیمَن عشور، مدیر هتل بندر روتانا می‌گوید: «یادگاری‌های شما در اینجا فراموش‌نشدنی است.» او اضافه می‌کند: «مردم به هتل ما مراجعه می‌کنند و از اینکه چقدر حس خانه را دارد شگفت‌زده می‌شوند. آن‌ها با خاطراتی گرانبها، به ویژه از مناظر خیره‌کننده، هتل را ترک می‌کنند. مهمانان عاشق ثبت و به اشتراک‌گذاری این مناظر زیبا با دوستان و خانواده‌شان هستند. شهرت هتل ما بر اساس نظرات و بازخوردهای مثبت مهمانانمان بنا شده و ما همیشه در تلاش برای فراتر رفتن از انتظارات آن‌ها هستیم.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا