اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

تب باربی در امارات: طرفداران برای دومین بار با دوستان و خانواده به تماشای فیلم می روند

برای بازدیدکننده دبی، آنلیزه، اکران فیلم باربی یک “روز دخترانه” عالی با دخترعمویش کلویی بود، با وجود اینکه قبلاً فیلم را دیده بود. او به «خلیج تایمز» گفت: “من هفته گذشته وقتی در سریلانکا بودم، فیلم را تماشا کردم.” او در حالی که منتظر دریافت تنقلات در سینما در «مال امارات» بود، ادامه داد: “اما وقتی به اینجا آمدم تا کلویی را ببینم و شنیدم که فیلم در اینجا اکران می‌شود، می‌دانستم که باید دوباره با او ببینم.”

کلویی و آنلیزه

به گفته این دانشجوی دانشگاه، او احساس می‌کند که فیلم یک جامعه از زنان را گرد هم آورده است. “وقتی به مراکز خرید در سریلانکا رفتم، مردان و زنان همه به رنگ صورتی لباس پوشیده بودند.” او گفت: “و مردم به همدیگر سر تکان می‌دادند و لبخند می‌زدند. بسیاری از دوستانم در ایرلند هم همین را گفتند. من این نوع پیوند باربی را اینجا نیز مشاهده کرده‌ام. به نظر می‌رسد که فیلم مرزها را پشت سر گذاشته و مردم را به هم نزدیک کرده است.”

کلویی، که در مدرسه است، گفت که از تماشای فیلم با دخترعمویش هیجان‌زده است. “آنلیزه می‌گوید که من آن را دوست خواهم داشت.” او گفت: “بنابراین واقعاً هیجان‌زده‌ام. همچنین مطمئنم که مارگوت رابی تمام کلیشه‌ها را شکسته و کار را عالی انجام خواهد داد. من او را دوست دارم و فکر می‌کنم که این فیلم فوق‌العاده خواهد بود.”

انگلیسی به تمام معنا

برای وال، دختر برزیلی، این دومین بار بود که فیلم را می‌دید. “من فیلم را وقتی در برزیل تعطیلات بودم، تماشا کردم.” او گفت: “اما به زبان اسپانیایی بود و احساس می‌کردم که ترجمه به آن حق مطلب را ادا نکرده است. بنابراین وقتی در دبی اکران شد، می‌دانستم که می‌خواهم دوباره آن را ببینم.”

وال با یک دامن مینی‌اسکرت درخشان به نظر می‌رسید که هرچه بیشتر شبیه عروسک باربی بود. او در سینما با والدینش، ماریا و موریلو، بود. “من از آنها خواستم که تمام لباس‌های صورتی‌شان را درآورند تا به حال و هوای فیلم برویم.”

وال گفت که منتظر دیدن نسخه انگلیسی فیلم است. “من موضوعات فیلم را دوست داشتم و می‌خواهم ببینم که چگونه به زبان انگلیسی منتقل و بیان می‌شود.” او گفت: “همچنین هیجان‌زده‌ام که با والدینم آن را ببینم. فکر می‌کنم آنها هم آن را دوست خواهند داشت.”

دوستان برای همیشه

برای وندی، دانش‌آموز، فرصتی برای تماشای فیلم با دوستانش باعث شد که او در روز افتتاحیه دوباره به سینما بیاید. “من فیلم را وقتی در فیلیپین بودم، تماشا کردم.” او گفت: “اما وقتی شنیدم که در اینجا اکران می‌شود، می‌خواستم با دوستانم بیایم. بنابراین همه با هم بلیط خریدیم.”

دوست او، نیکا، گفت که به‌طور خاص برای این outing خرید کرده است. “من واقعاً چیزی صورتی نداشتم، بنابراین خرید کردم تا مطمئن شوم که به خوبی آماده‌ام.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا