اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

سیاره سبز، آکواونچر: سفر ستاره بالیوود به دبی را دنبال کنید

تابستان زمان مناسبی برای سفر و کاوش است، زمانی برای گذراندن وقت با خانواده و لذت بردن از تفریحات. بازیگر بالیوود، نها دهپیا، در حال کشف برخی از فعالیت‌های جالبی است که می‌تواند با خانواده‌اش در دبی انجام دهد.

او به همراه همسرش، بازیگر آنگاد بیدی، و فرزندانشان، مهر و گوریق، در این سفر به دبی حضور دارد.

دهپیا تصاویری از تعطیلات خود منتشر کرده است که حس و حال «باید دید» را به ما منتقل می‌کند.

در اینجا برخی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که آنها کشف کرده‌اند، آورده شده است:

پارک تم فوتبال

این پارک تم فوتبال که بخشی از «پارک‌ها و تفریحات دبی» است، دارای بازی‌ها، موزه، سواری‌ها و بسیاری امکانات دیگر است که افراد در هر سنی می‌توانند از آن لذت ببرند. بهترین قسمت این است که اقلام مربوط به رئال مادرید نیز برای خرید موجود است، اگر به دنبال سوغاتی هستید.

پارک آبی آکواونچر

در پارک آبی آکواونچر، بزرگ‌ترین پارک آبی جهان، غوطه‌ور شوید. در اینجا می‌توانید از سرسره‌ها پایین بروید، سواری‌های هیجان‌انگیز را تجربه کنید و حتی موج‌سواری کنید.

آیا یونیورس

اگر به دنبال تجارب جذاب هستید، بازدید از آیا یونیورس را از دست ندهید. این مکان دارای ۱۲ نمایشگاه است که شما را به دنیای جادویی منتقل می‌کند و با استفاده از فناوری ساخته شده است.

سیاره سبز

باران‌forest سرپوشیده دبی باید در لیست کارهای هر کسی باشد. در پارک طبیعت قدم بزنید که دارای مسیرهای آسمانی و نه سکوی دید است. این مکان برای کودکان نیز عالی است، اگر به دنبال دیدار با حیوانات هستند – بیش از ۳۰۰۰ گونه در اینجا وجود دارد که می‌توانید کشف کنید.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا