اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

«طيران الإمارات» ۳ میلیون مسافر را در مسیر «نیوکاسل – دبی» ثبت کرد

«طيران الإمارات» به دستاورد جدیدی دست یافت و تعداد مسافران خود در مسیر «نیوکاسل – دبی» را به بیش از سه میلیون نفر رساند. این دستاورد پس از آغاز پروازهای منظم در این مسیر حیاتی در سال ۲۰۰۷ به دست آمده است، جایی که فرودگاه دبی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد تابستانی از نیوکاسل به شمار می‌رود، در کنار بالما، آنتالیا و الیکانته.

این پرواز روزانه با استفاده از هواپیمای «بوئینگ 777» از زمان از سرگیری آن در نوامبر ۲۰۲۲، با استقبال فزاینده‌ای روبه‌رو شده است. این پرواز به مسافران امکان لذت بردن از اقامت در دبی یا ادامه سفر به بیش از ۱۳۰ مقصد در آسیا، آفریقا و استرالیا از طریق این مرکز جهانی حمل و نقل را می‌دهد. همچنین، این شرکت ملی امارات به تقویت تجارت بین شمال شرق انگلستان و سایر نقاط جهان با حمل بیش از ۲۰ هزار تن کالا از این منطقه کمک می‌کند.

در این راستا، لیون ماکود، مدیر توسعه پرواز در فرودگاه نیوکاسل، از این شراکت استراتژیک با «طيران الإمارات» ابراز رضایت کرد و اهمیت پرواز مستقیم به دبی در حمایت از جریان مسافران و کسب و کار را تأکید کرد. او همچنین به همکاری‌های بیشتر بین دو طرف برای تقویت رشد منطقه و جذب سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد.

از طرف دیگر، جولی بیلی، مدیر فروش منطقه‌ای «طيران الإمارات» در بریتانیا، با ابراز قدردانی از اهمیت نیوکاسل به عنوان دروازه اصلی این شرکت در بریتانیا، از افتخار خود بابت گذر از سه میلیون مسافر در این مسیر سخن گفت. او همچنین تأکید کرد که «طيران الإمارات» به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود در این منطقه متعهد است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا