اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

امارات: برخی از ساکنان از اختلال اینترنت گزارش می‌دهند

یک بررسی سریع در وب‌سایت downdetector.ae نشان می‌دهد که در روز شنبه، در ساعات میانی روز، اختلالات خدمات دو افزایش یافته است.

چندین ساکن در دبی و شارجه در روز شنبه از اختلال در خدمات اینترنت خانگی خود خبر داده‌اند.

نوفل ریجال نیز نوشت: “خدمات اینترنت خانگی من از صبح قطع شده، لطفاً هرچه سریع‌تر اقدام کنید،”.

احمد س. حمود در توییتی به زبان عربی نوشت: “من از صبح با مشکل اینترنت خانگی خود مواجه هستم که در ساعت ۹ صبح قطع شد و تا حالا هم هنوز وصل نشده.” او پیامش را در ساعت ۳ بعدازظهر روز شنبه در X منتشر کرد.

یک بررسی سریع در این وب‌سایت، نشان می‌دهد که در روز شنبه، در ساعات میانی روز، اختلالات خدمات دو افزایش یافته است.

خلیج تایمز با دو تماس گرفته و درخواست بیانیه کرده است. بخش خدمات مشتریان این شرکت به توییت‌های مشتریان پاسخ داد: “ما بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنیم، تکنسین‌های ما در حال حاضر در محل مشغول رفع این مشکل هستند.”

برخی از ساکنانی که روز شنبه از خانه کار می‌کردند، برای انجام کارهایشان با مشکل مواجه شدند. شعیب ناظم، مهندسی که در ال‌نهضه، شارجه زندگی می‌کند، گفت: “در روزهای شنبه معمولاً از خانه کار می‌کنم. اما امروز صبح به خاطر اختلالات مداوم در اتصال اینترنت و تلفن همراه نتوانستم تمرکز کنم.”

او ادامه داد: “اینترنت به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده و بدون آن نمی‌توانیم کار کنیم. من همه کارهایی که می‌دانستم، از عیب‌یابی تا بررسی فنی مشکل را امتحان کردم، اما مشخص شد که مشکل از ارائه‌دهنده خدمات است.”

با این حال، او راه‌حل‌های خلاقانه‌ای را برای ادامه کارش به کار برد. “فرزندانم در خانه کسل شده بودند و مدام از من می‌خواستند که آنها را به مرکز خرید ببرم. بنابراین، آنها را به یک منطقه بازی بردم و حالا از یک کافه در مرکز خرید کار می‌کنم.”

به همین ترتیب، سعید اس.ام، ساکن ۳۴ ساله شارجه، نیز از مشکلاتی در اتصال اینترنت خانگی و شبکه تلفن همراه خود خبر داد. او توضیح داد: “تماس‌های من وصل نمی‌شود و وقتی هم که وصل می‌شود، خط سکوت است و نمی‌توانیم یکدیگر را بشنویم.”

او افزود: “از صبح نتوانستم تماس بگیرم و به واتساپ روی آوردم و متوجه شدم که اینترنت من هم قطع شده است. با بخش خدمات مشتریان دو تماس گرفتم تا مشکل را گزارش کنم. نماینده به من اطلاع داد که یک اختلال فنی در شبکه وجود دارد و اطمینان داد که به زودی حل خواهد شد.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا