اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

«باشگاه مطبوعات دبی» «دبی پادکست» را در تاریخ 30 سپتامبر آینده برگزار می‌کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، «باشگاه مطبوعات دبی» نسخه چهارم «دبی پادکست» را در تاریخ 30 سپتامبر آینده برگزار می‌کند، تحت حمایت سمو شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، نائب دوم حاکم دبی و رئیس شورای دبی برای رسانه‌ها. این رویداد با حضور گروهی از مهم‌ترین تولیدکنندگان محتوای صوتی عربی و مؤسسات منطقه‌ای متخصص در صنعت پادکست، به بررسی آینده این صنعت دیجیتال و پیشرفت‌های آن در منطقه عربی خواهد پرداخت.

این رویداد که در مرکز تجاری دبی برگزار می‌شود، همزمان با روز جهانی «پادکست» است که در آن تولیدکنندگان محتوای صوتی در سراسر جهان به قدرت و محبوبیت این رسانه جشن می‌گیرند. این رویداد منحصر به فرد در سطح منطقه عربی، جمعی از برترین تولیدکنندگان محتوای صوتی عربی و همچنین مؤسسات منطقه‌ای متخصص در این حوزه را گرد هم می‌آورد تا تصویری واضح از نیازها و فرصت‌های پیش روی این صنعت در آینده ارائه دهند و به رشد و توسعه بیشتر این بخش رسانه‌ای در جهان عرب کمک کنند.

محفوظة عبدالله، مدیر «دبی پادکست»، گفت: «خوشحالیم که برای چهارمین سال متوالی این رویداد منحصر به فرد را برگزار می‌کنیم، که به سرعت توسعه یافته و به یکی از محورهای اصلی آینده پادکست و نیازهای تولیدکنندگان محتوای صوتی در منطقه تبدیل شده است. این امر تأکیدی دیگر بر نقش حیاتی دبی به عنوان مرکزی پیشرو در روندهای دیجیتال آینده و مقصدی تأثیرگذار در توسعه رسانه و محتوای عربی است، در حالی که آمارها نشان می‌دهند که صنعت پادکست در جهان شاهد رشد چشمگیری است و ارزش آن به میلیاردها دلار می‌رسد.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا