اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

مکتوم بن محمد به کتاب سالانه وزارت مالیه در سال 2023 نگاهی انداخت

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، عالیجناب شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، نایب اول حاکم دبی و نایب رئیس شورای وزیران و وزیر مالیه، به کتاب سالانه وزارت مالیه در سال 2023 نگاهی انداخت که به بررسی دستاوردهای برجسته وزارت، داده‌های مالی و ابتکارات و پروژه‌های ملی پرداخته است. این کتاب شامل تصویب بودجه اتحادیه برای سال‌های 2024-2026 به ارزش 192 میلیارد درهم می‌باشد.

عالیجناب در حساب رسمی خود در پلتفرم “اکس” بیان کرد: “کتاب سالانه وزارت مالیه را مطالعه کردم که به بررسی دستاوردهای وزارت و داده‌های مالی و ابتکارات و پروژه‌های ملی می‌پردازد. این شامل تصویب بودجه اتحادیه برای سال‌های 2024-2026 به ارزش 192 میلیارد درهم و راه‌اندازی برنامه استراتژیک وزارت مالیه 2023 – 2026 است. همچنین، به موفقیت‌های امارات در شاخص‌های رقابت جهانی و کسب رتبه اول جهانی در 4 شاخص از جمله کاهش اسراف در هزینه‌های دولتی و توازن بودجه دولت و تولید ناخالص داخلی، درجه باز بودن مالی و توانایی سیاست دولت در سازگاری اشاره کرد. علاوه بر این، امارات در شاخص کل بدهی عمومی در سطح جهانی رتبه سوم را کسب کرده است.”

او افزود: “سال 2023 شاهد موفقیت‌های بی‌نظیری بود که شامل راه‌اندازی بسته جدیدی از اوراق قرضه دولتی به ارزش 1.5 میلیارد دلار و دیگر دستاوردهایی است که تیم وزارت مالیه در تحقق آن‌ها نقش داشته است.”

عالیجناب ادامه داد: “این دستاوردها به هدایت بودجه دولتی به سمت بخش‌های حیاتی اقتصادی و توسعه‌ای و فراهم کردن زیرساخت‌های قانونی مناسب برای رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند. با دیدگاه صاحب السمو شیخ محمد بن زاید آل نهیان و دستورات صاحب السمو شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، ما به ساختن رشد مالی پایدار و جامع ادامه خواهیم داد و به سمت تثبیت رهبری مالی خود در سطح جهانی پیش خواهیم رفت.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا