اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

آموزش و دانش دامنه برنامه تابستانی دانشگاهی را در دوره جدید خود گسترش می‌دهد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دائرة آموزش و دانش ابوظبی برنامه تابستانی دانشگاهی جدیدی را راه‌اندازی کرده است تا به تعهد خود در تقویت تجربیات آموزشی دانش‌آموزان و توسعه آنها بپردازد و به آنها این امکان را بدهد که با فرصت‌های استثنایی، علاقه‌های خود را در ۱۴ دانشگاه معتبر در ۱۲ کشور در چهار قاره دنبال کنند.

در این برنامه، ۱۸۱ دانش‌آموز ممتاز اماراتی از کلاس‌های دهم و یازدهم از مدارس دولتی و خصوصی و مدارس شراکت آموزشی در ابوظبی انتخاب شده‌اند. این دانش‌آموزان از برنامه‌های غنی‌سازی دانش‌آموزان این دایره بهره‌مند خواهند شد، از جمله برنامه راهنمایی دانشگاهی و حرفه‌ای و برنامه “رایز هانرز”.

دانش‌آموزان منتخب توانایی ادامه تحصیل در بهترین مؤسسات آموزشی در ایالات متحده، هند، چین، سنگاپور، فرانسه، اسپانیا، سوئیس، ایتالیا، استرالیا، اندونزی، ویتنام و تایلند را خواهند داشت. این برنامه به آنها این امکان را می‌دهد که در رشته‌های جدیدی در زمینه‌های خلاقیت و طراحی، هنرهای آشپزی، آموزش و فرهنگ، کارآفرینی، هنرهای نمایشی، و حفاظت از حیات وحش تحصیل کنند.

نسخه جدید این برنامه با اهداف دایره آموزش و دانش برای ارتقاء مهارت‌های دانش‌آموزان مستعد و بلندپرواز و گسترش افق‌های علمی آنها همسو است و به آنها این امکان را می‌دهد که با فرهنگ‌های مختلف تعامل داشته باشند و توانایی‌های شخصی و آکادمیک خود را به سطح جهانی برسانند. شرکت‌کنندگان در این برنامه همچنین فرصت بیشتری برای پیوستن به برنامه بورس‌های ابوظبی خواهند داشت.

برنامه تابستانی دانشگاهی امسال با مشارکت دانشگاه‌های بیشتری از جمله چهار دانشگاه معتبر جهانی، یعنی دانشگاه هاروارد، دانشگاه استنفورد، دانشگاه کالیفرنیا برکلی، و دانشگاه ملی سنگاپور برگزار می‌شود.

مبارک حمد المهیری، معاون دایره آموزش و دانش ابوظبی، گفت که این برنامه با تعداد بیشتری از دانش‌آموزان، کشورها و دانشگاه‌های شرکت‌کننده و برنامه‌ها بازگشته است، که موفقیت چشمگیری در سال گذشته داشته است. او افزود که این برنامه در راستای تشویق دانش‌آموزان به ادامه تحصیل پس از دبیرستان و پیوستن به بهترین دانشگاه‌های معتبر طراحی شده است تا آنها بتوانند شغف خود را کشف کرده و مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به نیازهای آینده بازار کار را کسب کنند.

دایره آموزش و دانش ابوظبی بر آن است که آمادگی دانش‌آموزان را برای ادامه تحصیل در سراسر جهان با برگزاری یک سری جلسات راهنمایی جامع قبل از اعزام به دانشگاه‌های بین‌المللی تضمین کند. این جلسات به آنها اطلاعات اساسی ارائه می‌دهد تا تجربیات آکادمیک خود را در خارج از کشور بهتر مدیریت کنند و از این فرصت ویژه بهره‌برداری کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا