اخبار دبیاخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبی

«ای اند امارات»: رشد پایگاه مشترکان نشان‌دهنده رهبری شرکت و تعهد آن به ارائه جدیدترین خدمات و محصولات نوآورانه است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مدیر عامل «ای اند امارات»، مسعود شریف محمود، تأکید کرد که «رشد قابل توجه پایگاه مشترکان در امارات با بیش از ۱۴.۵ میلیون مشترک، نشان‌دهنده رهبری شرکت و تعهد آن به ارائه جدیدترین خدمات و محصولات نوآورانه است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند».

محمود اشاره کرد که تمرکز «ای اند امارات» بر سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوظهور، مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، کارایی عملیات و توانایی رقابتی آن را تقویت کرده و جایگاه رهبری «ای اند امارات» را در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و جهان تأیید می‌کند. این موفقیت نشان‌دهنده تعهد شرکت به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و خدمات با کیفیت بالا است که به توسعه جوامع کمک می‌کند و جایگاه امارات را به عنوان یک مرکز جهانی برای نوآوری و فناوری تقویت می‌کند.

او همچنین به مهم‌ترین دستاوردهای عملیاتی «ای اند امارات» اشاره کرد، از جمله نوآوری‌های فنی برجسته و راه‌حل‌های دیجیتال پیشرفته، و چگونگی بهبود تجربه مشتری و برآورده کردن نیازهای متنوع آن‌ها. محمود گفت: «ای اند امارات» در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ رشد قابل توجهی را ثبت کرده است و تعداد مشترکان به ۱۴.۵ میلیون رسیده است. این رشد به استراتژی مؤثر «ای اند امارات» برمی‌گردد که بر سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های شبکه و ارائه خدمات و محصولات جدید، از جمله خدمات تفریحی و پیشنهادات رقابتی برای خدمات موبایل و اینترنت متمرکز است.

او افزود: «ما همچنین در تلاش‌های خود برای ارتقاء آینده ارتباطات موفق بوده‌ایم و اولین راه‌حل شبکه ارتباطی (OTN) را با سرعت ۱.۶ ترابیت در ثانیه آزمایش کردیم که یک نقطه عطف در انتقال داده‌های فوق‌سریع در صنعت ارتباطات است. همچنین، اولین اجرای موفق جهانی شبکه‌های نسل پنجم با تکنولوژی (mmWave FR2 only) را با فرکانس ۲۶ گیگاهرتز و فاصله‌ای بیش از ۱۰ کیلومتر با سرعت‌های بالا انجام دادیم».

محمود ادامه داد: «ما همچنین شبکه مستقل نسل پنجم (5G Stand Alone Network) را برای کاربران تلفن‌های همراه راه‌اندازی کردیم که یک دستاورد تکنولوژیکی جدید است و بهترین خدمات ارتباطی و انتقال داده را از طریق یک شبکه مستقل و ایمن در امارات ارائه می‌دهد».

او گفت: «ای اند امارات» در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ یک دستاورد تاریخی کسب کرد و همچنان در صدر فهرست قوی‌ترین برند در بخش ارتباطات در جهان قرار دارد. همچنین، ما موفق به انجام اولین آزمایش تکنولوژی (50G PON) در خدمات پهنای باند ثابت در خاورمیانه شدیم که سرعت‌های فوق‌العاده‌ای را از طریق شبکه‌های فیبر نوری برای افراد و کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

محمود درباره برتری جهانی امارات در درصد نفوذ شبکه فیبر نوری متصل به منازل گفت: «این برتری جدید نیست، زیرا امارات برای سال‌های متمادی در صدر این فهرست قرار داشته و به ۹۹.۳ درصد رسیده است». او تأکید کرد که «ای اند امارات» نقش محوری در تحقق این هدف ایفا کرده است.

او همچنین به تازگی گزارشی منتشر کرد که بر توانایی‌ها و تعهد «ای اند امارات» در زمینه شبکه‌های نسل پنجم تأکید دارد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا