اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

حصار امنیتی در امتداد سواحل رودخانه سن در آماده سازی برای افتتاحیه المپیک 2024 پاریس

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، روز پنجشنبه پس از آن که پلیس یک حلقه امنیتی در امتداد ساحل رود سن اعمال کرد و منطقه را به روی افراد فاقد مجوز در آمادگی برای المپیک 2024 بست، پرده فلزی بر فراز مرکز پاریس فرود آمد.

المپیک در 26 ژوئیه با یک مراسم افتتاحیه آغاز می شود که هزاران ورزشکار و هنرمند را در یک راهپیمایی شش کیلومتری در رودخانه جمع می کند.

سازمان دهندگان وعده یک مراسم افتتاحیه بی سابقه را دادند، اما این مراسم مملو از خطرات امنیتی بود.

روز پنجشنبه یک حصار فلزی ساخته شد. ساکنان و کارگران منطقه محاصره شده برای عبور از ایست های بازرسی امنیتی نیاز به مجوز دارند.

این راهپیمایی قرار است از پل Austerlitz شروع شود، از کلیسای نوتردام در پاریس و بسیاری از بناهای تاریخی پایتخت فرانسه عبور کند و تا برج ایفل برسد.

برگزارکنندگان اعلام کردند که در این راهپیمایی از آثار تاریخی و همه عناصر طبیعت بهره خواهند برد و «در کنار رودخانه یا پلی که پر از موسیقی، رقص و نمایش نباشد، وجود نخواهد داشت».

سازماندهی مراسم افتتاحیه در قلب پاریس ممکن است برای گرفتن عکس های عالی ایده آل باشد، اما همچنین نشان دهنده یک چالش امنیتی بزرگ است.

مقامات تصمیم گرفتند 45000 نیروی پلیس را برای تامین امنیت مراسم مستقر کنند، از جمله نیروهای مداخله ویژه. تک تیراندازها در بالای ساختمان های مسیر مستقر خواهند شد و مقامات از سیستم پهپاد استفاده خواهند کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا