اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

آلمان برای کسب مدال در المپیک پاریس به زنان امیدوار است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، آلمان با یک هیئت بزرگ در المپیک 2024 پاریس که 420 ورزشکار به آن سفر می کنند، شرکت می کند و امیدوار است در این مسابقات که از 26 جولای تا 11 آگوست برگزار می شود، مدال های زیادی کسب کند.
نمایندگان آلمان در المپیک اخیر توکیو 37 مدال از جمله 10 مدال طلا به دست آوردند و زنان در مورد ورزشکارانی که برای کسب مدال در پاریس نامزد شده اند، بهتر از مردان عمل می کنند.

در زیر برجسته ترین نامزدهای آلمانی برای کسب مدال آورده شده است

در مسابقات بانوان

دوچرخه‌سواران پیست، اما هاینس و لیا فردریش، از جمله افراد مورد علاقه برای کسب عنوان خواهند بود، زیرا آنها چهار بار قهرمان جهان در دوی سرعت تیمی شده‌اند و همچنین قصد دارند در مسابقات انفرادی کیل و سرعت مدال‌آوری کنند.

مالایکا میهامبو در پرش طول به دنبال کسب مدال طلا برای دومین بار متوالی است، این همان چیزی است که ریکاردا فانک در مسابقات کانو اسلالوم به دنبال آن است، در حالی که سوارکار جسیکا فون برودو-ورندل به دنبال تکرار موفقیت خود با کسب دو طلا است. مدال های المپیک توکیو در مسابقات درساژ.

داریا وارفولومیف در سال گذشته پنج عنوان جهانی را در ژیمناستیک هنری به دست آورد و می خواهد همین دستاورد را در سطح المپیک تکرار کند.

شناگران آنجلینا کوهلر و لئونی بک و همچنین تیراندازان دورین ونکامپ و آنا یانسن قصد دارند همراه با تیم تیر و کمان زنان روی سکو قرار گیرند.

در مسابقات مردان

الکساندر زورف با بازی در زمین های رولان گاروس قصد دارد دومین مدال طلای المپیک خود را در رشته تنیس کسب کند و خاطرنشان کرد که ماه گذشته به فینال مسابقات آزاد فرانسه رسید، در حالی که لئو نوگباوئر بازیکن دهگانه قصد دارد نام خود را به رکورد دستاوردهای آلمان اضافه کند. در این رشته

الیور زلدر قایقران اسکال مردانه قصد دارد مجموعه اصلی عناوین خود را تکمیل کند، قهرمان سوارکاری مایکل یونگ جاه طلبی های بزرگی دارد و لوکاس دوزر، ژیمناستیک موازی، به دنبال مدالی بهتر از نقره ای است که در بازی های المپیک توکیو کسب کرده است سباستین برندل می تواند چهارمین مدال طلای دوران حرفه ای خود را کسب کند.

فلوریان ویلبروک علاوه بر مسابقات 10 کیلومتری آبهای آزاد، در ماده 1500 متر شنا رقیب بزرگی خواهد بود و لوکاس مارتنز می تواند در ماده 400 متر آزاد مدال طلا را به آلمان بدهد.

در مسابقات تیمی

تیم بسکتبال مردان سال گذشته اولین عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد و به دنبال ایستادن دوباره بر روی سکو است، اما رقابت شدیدی با تیم پر ستاره ایالات متحده آمریکا دارد.

تیم فوتبال زنان در سال 2016 مدال طلا را به دست آورد و این بار نیز مانند تیم های هاکی مردان و زنان، جاه طلبی های بزرگی دارد.

مسابقات کانو همیشه رویداد خوبی برای آلمان برای کسب مدال است، در مسابقات کایاک 1000 متر برای مردان چهار و 500 متر برای چهار نفره زنان، مسابقه کایاک 100 متر برای مردان دو نفره و 1000 متر قایق رانی برای دو نفره مردان، و همین امر در مورد تیم قایق رانی هشت نفره هلم، و کلاس قایقرانی 470 دونفره با حضور سیمون دیشه و آنا مارکفورت صدق می کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا