اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

«تداوی سلامت» از ماه رمضان گذشته تاکنون 1850 بیمار را درمان کرده است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، گروه بهداشت و درمان «تداوی» در دبی اعلام کرد که ابتکار انسان دوستانه آن با عنوان «تداوی با رحمت، تداوی» از زمان آغاز در ماه رمضان گذشته، بیش از 1850 بیمار را پذیرفته است.

مروان حاجی ناصر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این گروه، گفت که این ابتکار اولین مورد از نوع خود در سطح بیمارستان های کشور است و گروه «تداوی» آن را برای معاینه و ارائه دارو رایگان به بیماران بی بضاعت راه اندازی کرده است.

او افزود که این ابتکار هر جمعه بیماران با درآمد محدود و فاقد بیمه درمانی از تمام ملیت ها را در مرکز «تداوی» در منطقه دیره دبی پذیرش می کند و مراقبت های پزشکی کامل شامل معاینات، آزمایشات و دارو را به صورت رایگان ارائه می دهد.

مروان حاجی گفت که مرکز «تداوی» هر جمعه بین 50 تا 80 بیمار را پذیرش می کند و به موارد اضطراری و بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت و ریوی نیز توجه ویژه ای دارد.

او اشاره کرد که گروه «تداوی» تصمیم گرفته است که این ابتکار را به صورت هفتگی ادامه دهد و از پزشکان و کادر پرستاری داوطلب برای معاینه و درمان بیماران استقبال می کند، که این امر در راستای دستورات رهبری برای تقویت ارزش های نیکوکاری و کمک به اقشار کم درآمد است.

دکتر احمد المصری، مدیر پزشکی گروه «تداوی» در دبی، گفت که «تداوی با رحمت، تداوی» یک ابتکار بی سابقه است که با هدف ارائه خدمات پزشکی به جامعه از طریق تشخیص بیماری ها و ارائه درمان کامل رایگان به بیماران راه اندازی شده است. او افزود که پذیرش و درمان بیش از 1850 بیمار در مدت زمان کوتاه چهار ماه، یک رکورد محسوب می شود.

او توضیح داد که کادر پزشکی مرکز «تداوی» در دیره، درمان بیماران را با ارائه آزمایشات، تصویربرداری و دارو تا زمان بهبودی کامل آنها پیگیری می کند. این ابتکار به درمان صدها بیمار و رسیدن آنها به مرحله بهبودی کامل کمک کرده و همچنین به درمان بیماران مبتلا به بیماری های مزمن برای جلوگیری از عوارض خطرناک آنها می پردازد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا