اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

آغاز مصاحبه های شخصی متقاضیان ورود به آکادمی پلیس دبی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، کمیته مصاحبه های شخصی با داوطلبان ورود به آکادمی پلیس دبی، در چارچوب دوره 36 کاندیداهای افسری و دوره نهم کاندیداهای زن، شروع به انجام مصاحبه های شخصی با دانش آموزان دوره متوسطه واجد شرایط کرده است. این مصاحبه ها در باشگاه افسران در منطقه الجداف برگزار می شود.

سرهنگ دکتر صالح عبدالله مراد، مدیر کل منابع انسانی پلیس دبی و رئیس کمیته مصاحبه های شخصی، تأکید کرد که این کمیته شروع به مصاحبه با داوطلبان مرد و زن واجد شرایط ورود به دوره کاندیداهای آکادمی پلیس دبی کرده است. این آکادمی امروزه مقصد همه جوانان شهروند امارات است که به دنبال بالاترین سطح آموزش علمی، آکادمیک و نظامی تخصصی و پیشرفته هستند.

وی افزود که روش مصاحبه با داوطلبان و معیارهای انتخاب و آزمون هایی که داوطلب باید پشت سر بگذارد، به گونه ای انتخاب و تعیین شده اند که با سطح جهانی جایگاه آکادمی پلیس دبی به عنوان یک نهاد پلیسی پیشرو در امور امنیتی، که بر اساس اصول مطالعه شده استوار است، متناسب باشد. این امر در نهایت به تربیت دوره های با کارآیی بالا منجر می شود که اهداف، مقاصد و آرزوهای آینده پلیس دبی را خدمت می کنند.

سرهنگ حمد بن دعفوس المنصوری، مدیر اداره انتخاب و استخدام، درباره شرایط ورود به دوره کاندیداهای آکادمی پلیس دبی تصریح کرد که شرایط عبارتند از: داشتن تابعیت امارات متحده عربی، داشتن مدرک دیپلم متوسطه در مسیر پیشرفته با حداقل 75% یا در مسیر عمومی با حداقل 80%، نداشتن بیش از 2 سال از اخذ مدرک، حسن سیرت و رفتار، عدم سابقه محکومیت به حبس در جنایت یا هر محکومیت در جرم مخل به شرف و امانت، حداقل سن 17 سال و حداکثر 21 سال، حداقل قد 165 سانتی متر برای مردان و 155 سانتی متر برای زنان متناسب با وزن، گذراندن دوره خدمت ملی و ذخیره، داشتن حداقل نمره 1100 در آزمون استاندارد امارات برای زبان انگلیسی (Emsat Achieve) یا معادل آن 500 نمره در آزمون TOEFL یا 5 نمره در آزمون IELTS، و داشتن حداقل نمره 1000 در آزمون استاندارد امارات برای زبان عربی (Emsat).

وی افزود که شرایط انتخاب برای داوطلبان مرد و زن متقاضی ورود به پلیس دبی شامل گذراندن آزمون های هوشمندانه و آزمون های پزشکی با موفقیت است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا