اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

مؤسسه بهداشت و درمان امارات متحده عربی با مؤسسه بیمارستان کودکان تگزاس یک یادداشت تفاهم امضا کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، در راستای تعهد مداوم خود برای ارتقای خدمات پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی خود، مؤسسه خدمات بهداشتی امارات متحده عربی یک یادداشت تفاهم با بیمارستان کودکان تگزاس در ایالات متحده آمریکا، که پیشرو جهانی در زمینه مراقبت از کودکان است، امضا کرده است. هدف از این تفاهم نامه ارتقای خدمات مراقبت بهداشتی کودکان و تقویت همکاری های پزشکی بین دو طرف از طریق برنامه پزشکان مهمان است.

دکتر عصام الزرعونی، مدیر اجرایی موقت بخش خدمات پزشکی مؤسسه خدمات بهداشتی امارات، تأکید کرد که امضای این یادداشت تفاهم نشان دهنده تعهد مؤسسه برای ارتقای سطح خدمات پزشکی ارائه شده در بیمارستان های خود از طریق بهره گیری از تجارب بین المللی برجسته است. وی ابراز امیدواری کرد که این همکاری در تقویت تحقیق و نوآوری و توسعه روش های درمانی جدید که مراقبت جامع و با کیفیت بالا از کودکان را تضمین می کند، مؤثر باشد.

دکتر نور المهیری، مدیر بهداشت روان و مدیر برنامه پزشکان مهمان در مؤسسه، گفت که امضای این یادداشت تفاهم گامی استراتیجیک در جهت تحقق چشم انداز مؤسسه برای ارتقای مراقبت های بهداشتی در کشور است، زیرا اجرای برنامه پزشکان مهمان امکان بهره گیری از تجارب جهانی و معرفی تکنولوژی های جدید به مراکز بهداشتی و درمانی تابع مؤسسه را فراهم می کند. وی اطمینان داشت که این همکاری در ارتقای کارایی کادر پزشکی، توسعه خدمات بهداشتی و ارائه مراقبت های برجسته برای کودکان مؤثر خواهد بود و همچنین در ایجاد مرکز تعالی طب کودکان که آینده ای سالم تر و درخشان تر برای نسل های آینده را تضمین می کند، نقش خواهد داشت.

یادداشت تفاهم بر همکاری دو طرف در زمینه های پزشکی از طریق همکاری در امور بالینی، ارائه حمایت در توسعه برنامه مراقبت بهداشتی جامع و تقویت برنامه های آموزشی در تخصص های پزشکی مختلف از طریق تبادل تجربیات تأکید دارد. این مشارکت همچنین به دنبال فراهم کردن دسترسی به پزشکان و متخصصان با شایستگی و مهارت بالا و ایجاد یک سیستم مراقبت بهداشتی پایدار مبتنی بر فناوری پیشرفته است تا به تلاش های امارات متحده عربی برای ارتقای سلامت و رفاه همه اعضای جامعه کمک کند.

گفتنی است که مؤسسه خدمات بهداشتی امارات برنامه پزشکان مهمان را در سال 2015 راه اندازی کرده است تا به چشم انداز خود برای ارائه خدمات مراقبت بهداشتی جامع و یکپارچه به شیوه های نوآورانه و پایدار دست یابد. این برنامه با هدف فراهم کردن فرصت های آموزش و توسعه مداوم برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی طراحی شده است تا توانمندی ها را تقویت، کارایی را افزایش و استعدادها را پرورش دهد تا خدمات مراقبت پزشکی با کیفیت بالا به همه اعضای جامعه ارائه شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا