اخبار دبی فارسیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

رئیس دولت در خط مقدم پذیرایی از رئیس جمهور اندونزی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، آقای جوکو ویدودو، رئیس جمهور دوست اندونزی، امروز در یک “سفر رسمی” دو روزه به امارات متحده عربی وارد شد.

عالیجناب شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت (خداوند او را حفظ کند)، در راس هیئت استقبال کننده در فرودگاه ریاست جمهوری در پایتخت ابوظبی، به استقبال فخامت ایشان و هیئت همراه رفتند.

همچنین در استقبال حضور داشتند: عالیجناب شیخ حمدان بن محمد بن زاید آل نهیان، نایب رئیس دیوان ریاست جمهوری در امور خاص؛ جناب آقای شیخ محمد بن حمد بن طحنون آل نهیان، مشاور امور خاص در دیوان ریاست جمهوری؛ جناب آقای سهیل بن محمد فرج فارس المزروعی، وزیر انرژی و زیرساخت و رئیس هیئت افتخاری همراه رئیس جمهور اندونزی؛ و جناب آقای عبدالله الظاهری، سفیر امارات در اندونزی.

هنگام ورود هواپیمای حامل فخامت رئیس جمهور اندونزی به حریم هوایی امارات، تعدادی از هواپیماهای نظامی اماراتی به استقبال و همراهی آن پرداختند و فرمانده گروه از فخامت ایشان درخواست کرد تا او را تا فرودگاه ریاست جمهوری همراهی کند و به ایشان در کشور دوم خود، امارات متحده عربی، خوشامد گفت.
17.
محمد بن راشد فرمان تغییر ساختار هیئت امنای نور دبی را صادر کرد

صاحب سمو شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نایب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران (خداوند او را حفظ کند)، در مقام حاکم امارت دبی، دستور شماره (45) سال 2024 را در خصوص بازسازی هیئت امنای “نور دبی” با ریاست مدیرکل هیئت بهداشت دبی، صادر کرد.

بر اساس این دستور، هیئت امنای این مؤسسه شامل: ناصر خلیفه عبدالله البدور به عنوان نایب رئیس، و اعضای آن: عبید مهیر بن سرور، دکتر ماها تیسیر برکات، دکتر منال محمد عمران تریم، احمد یوسف حبیب حسن الیوسف، و شریف محمد نبیل بشاره خواهند بود.

دستور شماره (17) سال 2022 در خصوص تشکیل هیئت امنای “نور دبی” لغو و دستور شماره (45) سال 2024 از تاریخ صدور آن لازم الاجرا و در روزنامه رسمی منتشر خواهد شد.

گفتنی است “نور دبی” که زیرمجموعه “بنیاد ابتکارهای جهانی محمد بن راشد آل مکتوم” است، در سال 2008 به عنوان ابتکاری که توسط صاحب سمو شیخ محمد بن راشد آل مکتوم برای مشارکت مثبت در زمینه مبارزه با نابینایی و ناتوانی بینایی در سطح جهانی راه اندازی شد، فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال 2010 به دستور ایشان به یک سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی تبدیل شد که به دنبال ریشه کن کردن علل ناتوانی بینایی در سراسر جهان است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا