اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دو شرکت حمل و نقل زباله بدون مجوز در عجمان دستگیر شدند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اداره شهرداری و برنامه‌ریزی شهری عجمان اعلام کرد که دو شرکت را به دلیل انتقال غیرمجاز «خاک دفن» از مناطق مختلف در این امارت بدون دریافت مجوزهای لازم، جریمه کرده است. در این راستا، سه وسیله نقلیه متعلق به این دو شرکت توقیف و ضبط شده و هر شرکت نیز به مبلغ 10 هزار درهم جریمه شده است، زیرا این تخلف بیش از یک بار تکرار شده بود.

مهندس خالد معین الحوسنی، مدیرکل موقت این اداره، تأکید کرد که اداره از ترویج فرهنگ مثبت در میان همه افراد و آگاه‌سازی درباره آثار استفاده بی‌رویه از خاک دفن که یک ثروت طبیعی است که باید به شیوه‌ای سازمان‌یافته مدیریت شود تا پایداری و حفاظت از آن در تمام مناطق امارت تضمین شود، دریغ نمی‌کند.

الحوسنی گفت که بخش نظارت این اداره به صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای هفته فعال است تا از تصویر ایده‌آل امارت، نمای زیبایی و مقابله با همه پدیده‌های منفی محافظت کند. او تأکید کرد که اداره در راستای بازدارندگی از هرگونه تخلف از قوانین واضح، اقدام خواهد کرد. الحوسنی از همه شرکت‌ها خواست که برای انتقال شن و ماسه دفن، مجوزهای لازم را دریافت کرده و موارد تخلف را گزارش کنند تا در جهت کاهش پدیده‌های منفی به اداره کمک کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا