اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

«حمدان بن محمد الذكية» در کنفرانس سالانه موسسه خاورمیانه 2024 شرکت می‌کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دکتر منصور العور، رئیس دانشگاه حمدان بن محمد الذکیه، در کنفرانس سالانه موسسه خاورمیانه 2024 که توسط دانشگاه ملی سنگاپور در سنگاپور برگزار شد، بر اهمیت تحول در آموزش از یک خدمت به یک منفعه عمومی و ضرورت نهادینه‌سازی مفهوم یادگیری مادام‌العمر و دسترسی همه اقشار جامعه به آموزش با استفاده از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی تأکید کرد.

دکتر العور در جلسه‌ای با عنوان «آموزش برای تحقق پیشرفت ملی: رویکرد بین چشم‌انداز، برنامه‌های درسی و نوآوری» که بر سرمایه‌گذاری‌های چشمگیر کشورهای عربی در آماده‌سازی جوانان خود به عنوان نیروی کار مؤثر در اقتصاد تمرکز داشت، گفت: «آموزش ابزاری قدرتمند برای توسعه و پیشرفت ملی است. با تقویت فرهنگ نوآوری، تحقیق و تفکر کارآفرینانه، می‌توانیم کیفیت آموزش را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده و بر اقتصاد تأثیر مثبت بگذاریم و رویکرد یادگیری مادام‌العمر را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کنیم، زیرا ضروری است که دانش برای همه بدون استثنا در دسترس باشد، بدون توجه به پیشینه یا سن فراگیران».

در این کنفرانس، حلیمه یعقوب، رئیس پیشین دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور، شان چون سینگ، وزیر آموزش و پرورش سنگاپور و جمال عبدالله السویدی، سفیر امارات متحده عربی در جمهوری سنگاپور نیز حضور داشتند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا