اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

چهار مربی ضمانت می کنند که سبک های بازی در “دورینا” تثبیت شود

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، باشگاه های لیگ حرفه ای امارات پس از تثبیت کادرهای فنی رهبری خود برای حضور در فصل جدید، آماده سازی های خود را آغاز کرده اند. امیدوارند که در این فصل ثبات بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشند که در آن 32 مربی در بخش فنی مسابقات تغییر کردند.

با این رکورد تغییر مربیان، شیوه های بازی در زمین متنوع بود. ثبات بیشتر در روش بازی با هدایت مربی ولسل ملویویچ در تیم الوصل بود که از طرح 4-3-3 استفاده کرد. این طرح باعث شد الوصل پس از 17 سال به سکوهای قهرمانی در رقابت های جام حاکم و لیگ بازگردد و انتظار می رود این تیم در فصل 2024-2025 نیز با ادامه همکاری مربی صرب خود و بدون تغییرات زیاد در ترکیب، همین شیوه بازی را ادامه دهد.

همچنین انتظار می رود شارجه و العین نیز با ادامه همکاری با مربیان خود یعنی اولاریو کوزمین و هرنان کریسپو به ثبات فنی برسند. کوزمین در فصل گذشته از 3 شیوه 4-3-3، 4-4-2 و 5-3-2 استفاده کرد و کریسپو نیز در لیگ حرفه ای امارات از طرح های 4-3-3، 5-3-2 و 3-5-2 بهره برد.

در مقابل، انتظار می رود روش بازی در سایر تیم ها مانند النصر و عجمان تغییر کند. آلفرد شرودر که از تیم العین به النصر رفت، طرح های 5-3-2، 4-2-3-1 و 4-1-4-1 را به کار گرفت. گوران توفیگدزیچ که به تیم الوحده رفت نیز از طرح های 4-5-1 و 4-4-2 استفاده کرد.

کایو زاناردی که یکی از مربیان پرتحرک لیگ است، فصل جدید را با تیم دبا الحصن خواهد آغاز. در آخرین حضور او در عجمان، از طرح های 4-4-2 و 4-3-3 استفاده کرد اما موفق نبود. انتظار می رود او در تیم جدید خود تغییراتی در شیوه بازی اعمال کند.

در مجموع، چهار مربی تضمین می کنند که شیوه های بازی در لیگ حرفه ای امارات تثبیت شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا