اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

عبدالله بن زاید ریاست دومین نشست کمیته راهبری گروه 20 را بر عهده دارد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، عالیجناب شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه، ریاست جلسه دوم کمیته راهبردی مسئول مشارکت امارات در اجلاس گروه بیست (G20) سال ۲۰۲۴ را برعهده داشت.

در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تعدادی از وزرا و مسئولان دولتی که در گروه‌ها و حوزه‌های مختلف کاری گروه بیست (G20) مشارکت دارند، حضور داشتند.

در این جلسه، وزرا و مسئولان حاضر، تحولات مشارکت امارات به عنوان میهمان در اجلاس گروه بیست (G20) را مرور کردند و همچنین مشارکت امارات در نشست‌های وزیرانه آتی این گروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عالیجناب شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان از تلاش‌های نهادهای مختلف برای نمایندگی امارات در گروه بیست (G20) قدردانی کرد و بر اهمیت مشارکت فعال در تمامی مراحل و محورهای کاری این گروه تأکید نمود. این مشارکت، متجلی کننده تعهد راسخ امارات به چندجانبه‌گرایی و همکاری بین‌المللی است.

ایشان همچنین بر اهمیت تلاش با روحیه یک تیم واحد و برجسته سازی دستاوردهای امارات در چارچوب مشارکت در گروه بیست (G20) تأکید کردند.

گفتنی است که امارات امسال برای سومین سال متوالی و پنجمین بار از زمان تأسیس، به عنوان میهمان در گروه بیست (G20) مشارکت می‌کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا