اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

موفقیت و پیشرفت نامحدود برای بزرگترین شرکت بین المللی در جهان

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی “سریوم” در زمینه شرکت های هواپیمایی و فرودگاه های بین المللی، شرکت هواپیمایی امارات بزرگترین ناقل هوایی بین المللی در جهان بوده و در طول 12 ماه گذشته (تا پایان می 2024) حدود 8.5 میلیون صندلی را در سه بازار اصلی خود به پرواز درآورده است.

داده های این شرکت نشان می دهد که بریتانیا بزرگترین بازار امارات با ظرفیت عملیاتی حدود 3.3 میلیون صندلی است، هند با بیش از 3.2 میلیون صندلی در رتبه دوم و ایالات متحده با بیش از 2 میلیون صندلی در رتبه سوم قرار دارند. استرالیا با حدود 1.7 میلیون صندلی چهارم و عربستان سعودی با حدود 1.5 میلیون صندلی پنجم هستند.

این موسسه اشاره کرده که امارات به طور مداوم بزرگترین بازارهای خود را با تعداد زیادی پرواز به مقاصد مختلف خدمت می کند. به طوری که 19 پرواز روزانه از دبی به بریتانیا انجام می دهد و فرودگاه های هیثرو، گاتویک، استانستد در لندن، منچستر، برمنگام، نیوکاسل و گلاسکو را پوشش می دهد. همچنین 9 فرودگاه در هند و 12 فرودگاه در ایالات متحده را خدمت می کند.

موسسه سریوم اعلام کرده که مسیر دبی – هیثرو پر ترافیک ترین مسیر از لحاظ ظرفیت کلی صندلی ها است و پس از آن مسیر دبی – بانکوک قرار دارد. همچنین جدیدترین مقصد این ناقل هوایی، پایتخت کلمبیا یعنی بوگوتا است که با توقف در میامی از دبی به آنجا پرواز انجام می دهد و چهارمین مقصد آن در آمریکای جنوبی خواهد بود که به سائوپائولو، ریودوژانیرو و بوینس آیرس اضافه می شود.

طولانی ترین مسیر در شبکه پروازی امارات در حال حاضر از دبی به اوکلند با طول تقریبی 8810 مایل یا 14178 کیلومتر است.

این موسسه گفته که دیگر شهر جهانی بزرگی وجود ندارد که امارات به آن پرواز نداشته باشد و این شرکت توانسته شبکه جهانی گسترده ای را از دبی ایجاد کند. همچنین موفقیت و ارتقای امارات بی پایان است.

بررسی داده های مسافران ترانزیت نشان می دهد که بسیاری از مسافرانی که از دبی به بانکوک پرواز می کنند، از اروپا و شهرهایی مانند منچستر، پاریس و آمستردام می آیند. همچنین بسیاری از مسافران از هیثرو به مقاصدی مانند استرالیا، مالدیو و شبه قاره هند پرواز می کنند.

امارات در حال حاضر در حال انجام تغییرات و به روزرسانی طراحی داخلی حدود 200 فروند از هواپیماهای خود است که شامل صندلی های کاملاً جدید درجه بیزنس، محصول اقتصادی جدید و درجه اول معروف آن خواهد بود.

همچنین امارات در حال بهبود کارایی مصرف سوخت، سرمایه گذاری در سوخت هواپیما و خودروهای الکتریکی پایدار و سایر ابتکارات است. هواپیماهای جدید ایرباس و بوئینگ کارآمدتر از نظر مصرف سوخت خواهند بود و امارات متعهد به هزینه 200 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه راه حل های جدید سوخت و انرژی هواپیما شده است.

در نهایت، گروه امارات در ماه مه گذشته بهترین عملکرد مالی خود را اعلام کرد. در سال مالی اخیر، امارات درآمد و سود رکوردی داشت و سطوح نقدی رکوردی ثبت کرد. سود خالص 12 ماه منتهی به مارس گذشته 5.1 میلیارد دلار بود که 71% نسبت به سال قبل افزایش داشت و درآمد 15% به 37.4 میلیارد دلار رسید.

این موسسه گفته امارات در سال های آینده مقاصد بیشتری را اضافه خواهد کرد و در حال انتقال به فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که انتظار می رود بزرگترین فرودگاه جهان شود. این فرودگاه در حال ساخت ترمینال مسافری جدیدی است که می تواند تا 260 میلیون مسافر در سال را پوشش دهد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا