اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

هلال کمپین آبیاری را برای کاهش پیامدهای فصل تابستان در داخل و خارج از کشور راه اندازی می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، سازمان هلال احمر امارات “کمپین آبرسانی” را برای کاهش پیامدهای فصل تابستان داخل و خارج از کشور راه اندازی کرده است.

این کمپین به دنبال کمک به خانواده های نیازمند، کارگران و سایر گروه های مرتبط با کارهای سخت در شرایط افزایش دمای هوا است. در سطح داخلی، این کمپین به گروه های هدف با تأمین تجهیزات لجستیکی برای محافظت از آنها در برابر تابش شدید خورشید و جلوگیری از هرگونه عوارض بهداشتی ناشی از افزایش دما، مانند تأمین سایبان برای کارگران، ظروف نگهداری آب خنک و بسته های بهداشتی، توجه ویژه دارد. در سطح بین المللی نیز این ابتکار شامل حفر چاه، تأمین مخازن آب و دستگاه های تولید آب از هوا است.

هلال احمر امارات در بیانیه ای اعلام کرد که این کمپین ادامه دهنده ابتکارات ویژه ای است که این سازمان در داخل و خارج از کشور انجام می دهد و نشان دهنده توجه آن به زندگی و سلامت انسان ها و حفاظت از آنها در برابر عوامل طبیعی و حفظ کرامت انسانی آنهاست. اهمیت این ابتکار از آن جهت است که در شرایط افزایش دمای جهانی ناشی از تغییرات آب و هوایی و گرمایش زمین انجام می شود.

این سازمان اعلام کرد که برای تحقق اهداف این ابتکار، اقدامات و مراحل لازم را انجام داده و با جذب شرکای بیشتر برای مشارکت در فعالیت های آن، دامنه بهره مندان را در سطح داخلی و خارجی گسترش خواهد داد. این ابتکار می تواند بُعد جدیدی به تأمین منابع آب در کشورهایی که با کمبود این منبع حیاتی مواجه هستند، اضافه کند و انتظار می رود خیرین و اهدا کنندگان در این پروژه های حیاتی که از مهم ترین اقدامات وقف خیریه به شمار می روند و پایه و اساس فعالیت های خیریه و بشردوستانه امارات هستند، مشارکت کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا