اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“مكتب الذكاء الاصطناعي” در امارات متحده عربی اولین چالش خود را برای تقویت فرصت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها و استعدادها راه‌اندازی کرده است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مکتب هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و کاربردهای کار از راه دور در دولت امارات متحده عربی، با همکاری مرکز جهانی ماستر کارت برای هوش مصنوعی پیشرفته و فناوری سایبری در دبی و بانک ابوظبی اول، یک چالش هدفمند را برای تقویت فرصت‌ها و امکانات جدید برای شرکت‌ها و استعدادهایی که هوش مصنوعی را به عنصر محوری در ساخت آینده خود قرار داده‌اند، راه‌اندازی کرده است.

صقر بن غالب، مدیر اجرایی مکتب هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و کاربردهای کار از راه دور، گفت که دولت امارات بر تقویت مشارکت‌ها و همکاری با بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری و نوآوران و استعدادهایی که به دنبال پیشبرد مسیر پیشرفت و شکوفایی هستند، تمرکز دارد.

جهاد خلیل، رئیس منطقه‌ای ماستر کارد در خاورمیانه، نیز بر اهمیت چالش هوش مصنوعی در ایجاد پل ارتباطی بین مشارکت‌های مبتنی بر نوآوری و مکتب هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و کاربردهای کار از راه دور در دولت امارات و بانک ابوظبی اول تأکید کرد.

این چالش به دنبال جذب نوآوران، استعدادها و شرکت‌های نوپای متخصص در حوزه‌های هوش مصنوعی، هوش مصنوعی تولیدی، امنیت سایبری، خدمات بانکی و مالی، خدمات مشتریان و فناوری مالی و همچنین حوزه‌های زیست‌محیطی و اجتماعی است.

برنده این چالش علاوه بر جایزه نقدی 150 هزار دلاری، فرصت مشارکت در رویدادهای جهانی ماستر کارد و ثبت‌نام و استفاده از برنامه جهانی “استارت پاث” را نیز خواهد داشت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا