اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس جمهور از تعدادی از شرکا و سرمایه گذاران در پروژه گاز ADNOC در رویس استقبال می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، صاحب سمو الشیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس کشور، میزبان تعدادی از شرکای جهانی و سرمایه‌گذاران بود که دیروز قراردادی را برای پیوستن به پروژه “ادنوک” برای گاز طبیعی مایع کم‌انتشار در الروییس امضا کردند، با حضور سمو الشیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و رئیس شورای اجرایی امارت ابوظبی.

سمو وی در این دیدار که در قصر الشاطی’ در ابوظبی برگزار شد، از مسئولان شرکت‌های امضاکننده قرارداد که به همراه دکتر سلطان احمد الجابر، عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) و گروه شرکت‌های آن بودند، استقبال کرد.

این دیدار سمو وی با مسئولان شرکت‌ها به حوزه‌های به‌کارگیری راه‌حل‌های نوآورانه برای پیشبرد توسعه اقتصادی پایدار و تثبیت مبانی آن، همچنین یافتن راه‌حل‌های عملی برای تحول در بخش انرژی پرداخت.

در این دیدار سمو الشیخ حمدان بن محمد بن زاید آل نهیان، نایب رئیس دیوان ریاست جمهوری برای امور خاص، و الشیخ محمد بن حمد بن طحنون آل نهیان، مشاور امور خاص در دیوان ریاست جمهوری حضور داشتند.

رئیس کشور فرمان فدرال برای انتصاب حمدان بن محمد بن زاید به سمت نایب رئیس دیوان ریاست جمهوری برای امور خاص با درجه وزیر صادر کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا