اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

رئیس جمهور امارات و رئیس جمهور پاراگوئه در تماس تلفنی در مورد روابط دو کشور گفتگو کردند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، و جناب سانتیاگو پنیا، رئیس جمهوری پاراگوئه، امروز طی یک تماس تلفنی درباره فرصت‌ها برای توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

دو طرف بر تمایل متقابل خود برای ادامه پیشبرد روابط دوجانبه و ارتقای آنها به افق‌های گسترده‌تر با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود برای ایجاد مشارکت‌های پربار در زمینه‌های مختلف، به ویژه اقتصاد، تجارت و سرمایه‌گذاری، تأکید کردند. این همکاری‌ها می‌تواند به افزایش منافع مشترک دو کشور منجر شود.

اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان گفت که امارات متحده عربی مشتاق ایجاد مشارکت‌های اقتصادی و توسعه پایدار با کشورهای مختلف جهان است. این رویکرد مبتنی بر پایه‌های همکاری، احترام متقابل و منافع مشترک برای دستیابی به توسعه و رفاه برای همه است.

دو طرف در این تماس تلفنی بر موضوعات مهمی مانند همکاری‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و زیرساختی، امنیت غذایی، انرژی‌های تجدیدپذیر و غیره تأکید کردند. این حوزه‌ها می‌توانند در خدمت اولویت‌های توسعه پایدار دو کشور قرار گرفته و به تحقق آرمان‌های آنها در جهت پیشرفت و رفاه کمک کنند.

در مجموع، این گفت‌وگوی تلفنی نشان‌دهنده تمایل دو کشور برای گسترش همکاری‌های دوجانبه در راستای منافع مشترک و دستیابی به اهداف توسعه پایدار است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا