اقامت دبی برای ایرانیاناخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس دولت: ما مشتاقیم که گروه های ملی را تشویق کنیم تا به برتری خود در بخش خصوصی ادامه دهند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم،اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس‌جمهور کشور که خداوند او را حفظ کند، دیروز در کاخ البحر ابوظبی از ده برنده رده انفرادی جایزه «نفس» در دومین جلسه آن در سال‌های 2023-2024 استقبال کرد.
ایشان ضمن تبریک به برندگان جوایز، آرزوی موفقیت در تداوم تعالی آنها را نمودند و از زحمات همکاران موفقیت در حمایت از اهداف شورای رقابت امارات و چشم انداز این ایالت نسبت به اهداف امارات در امارات تشکر و قدردانی کردند.
اعلیحضرت با برندگان به تبادل نظر پرداختند و توضیحاتی را در مورد تجربیات و داستان‌های موفقیت آنها در کار در بخش خصوصی، علاوه بر دستاوردها و ابتکارات آنها که واجد شرایط برنده شدن این جایزه بود، گوش دادند.
اعلیحضرت رئیس‌جمهور کشور بر تمایل رهبری برای تشویق کادرهای ملی برای ادامه تعالی خود در بخش خصوصی در زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف حرفه‌ای تأکید کردند، به گونه‌ای که نقش آنها را در این بخش مهم افزایش داده و به پیشبرد توسعه اقتصادی پایدار در کشور کمک کند.
ایشان نقش دولت و بخش خصوصی را مکمل یکدیگر دانستند و توضیح دادند که بخش خصوصی کمک مهمی به اقتصاد کشور و شریک اصلی در دستیابی به چشم انداز بلندپروازانه توسعه و توسعه نظام اقتصادی ملی آن است.
در ادامه، غنم بوتی المزروعی دبیرکل شورای رقابت امارات در حضور تعدادی از مسئولان این شورا درباره تعدادی از برنامه‌ها و پروژه‌های این شورا از جمله جایزه NAFES، دسته‌بندی‌ها، مراحل ارزیابی و انتخاب برندگان توضیحاتی ارائه کرد.
به نوبه خود، برندگان از دیدار با اعلیحضرت رئیس‌جمهور ابراز خوشحالی کردند و بر تمایل خود برای ادامه مسیر تعالی برای دستیابی به چشم انداز و جاه‌طلبی رهبری برای توانمندسازی جوانان در بخش خصوصی تأکید کردند.
این جایزه با هدف تقدیر از شهروندان برجسته شاغل در بخش خصوصی و موسسات بخش ثبت شده در وزارت منابع انسانی و امارات و بانک مرکزی امارات که تعهد خود را به سرمایه‌گذاری در کادر ملی امارات نشان داده‌اند، برگزار شد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا