اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

مردی در یک شرکت سرمایه گذاری سهام جعلی، 665 هزار درهم ضرر می کند!مردی در یک شرکت سرمایه گذاری سهام جعلی، 665 هزار درهم ضرر می کند!

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دادگاه کیفری ابوظبی چهار کلاهبردار و یک شرکت را به پرداخت یک میلیون درهم جریمه نقدی محکوم کرد. متهمان اول تا چهارم از یک مرد به مبلغ 665 هزار درهم، کلاه برداری کردند.
وکیل دادگستری گفت: بررسی ها ثابت کرد که متهمان با واریز مبلغ به حساب بانکی خود، پول قربانی را در سهام شریک می کردند و زمانی که متضرر قصد دریافت سود و خروج از سرمایه گذاری را داشت، او را فریب می دادند که سود و سرمایه را از دست داده است و سپس او مطمئن شد که قربانی کلاهبرداری شده است، بنابراین به پلیس اطلاع داد.
دادگاه در ماهوی رای خود توضیح داد که روند پیگیری مسیر انتقال وجه نشان می‌دهد که مبالغ به حساب متهم چهارم واریز شده و متهم در حساب شرکت (مداخله پنجم) قرار گرفته و سپس به حساب متهم اصلی واریز شده است. دادگاه با حضور متهمان اول، دوم و سوم و با حضور قانونی متهمان چهارم و پنجم، هر یک از متهمان را به پرداخت 200 هزار درهم جزای نقدی و مکلف به پرداخت جریمه محکوم کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا