اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دانشگاه هوشمند حمدان بن محمد نامزدهای جوایز تعالی در پایداری نهادی، رهبری و یادگیری الکترونیکی را افتتاح کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دانشگاه هوشمند حمدان بن محمد امروز آغاز دریافت نامزدهای جایزه تعالی در آموزش الکترونیکی، جایزه Feigenbaum برای تعالی رهبری و جایزه الباز برای تعالی در پایداری نهادی را اعلام کرد.

هدف این جوایز ارتقای مسئولیت اجتماعی شرکتی، ارج نهادن به رهبری برجسته و تجلیل از پیشرفت های پیشگام در زمینه آموزش الکترونیکی در جهان عرب است. این دانشگاه در ایجاد استانداردهای جدید و نوآورانه برای ارج نهادن به برتری علمی و حرفه ای، ایجاد سنت های جدید در آموزش عالی در منطقه پیشگام بود. این دانشگاه همچنان به تقویت جایگاه خود به عنوان چراغی از نوآوری و کیفیت ادامه می دهد و بار دیگر رهبری خود را در ارج نهادن به دستاوردهای برجسته در جهان تأیید می کند.

جزئیات جایزه:

جایزه الباز برای تعالی در پایداری شرکت:

جایزه الباز، که در سال 1201 راه اندازی شد، با هدف حمایت از شیوه های پایدار و ارتقای تعالی سازمانی در سرتاسر جهان، به افتخار دکتر فاروق الباز، که اولین عرب در نظر گرفته می شود که در آپولو شرکت کرده و بر ماموریت ها به ماه نظارت می کند، نامگذاری شده است. و تجزیه و تحلیل سیستم ها در ناسا این جایزه را به موسساتی اعطا می کند که ابتکارات اجتماعی را در همه سطوح اتخاذ می کنند و فرهنگ رقابت پایدار و ایجاد تفاوت را ترویج می کنند. این ارزیابی شامل جنبه‌هایی از توانمندسازی نهادی است که شامل ایجاد اکوسیستمی است که از تعالی و عملکرد نهادی پایدار مطابق با استانداردهای اقتصادی، قابلیت‌های داخلی، مشارکت طرف‌های مرتبط با کار نهادی، رقابت‌پذیری و تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها حمایت می‌کند.

جایزه Feigenbaum برای تعالی رهبری:

از زمان آغاز به کار خود در سال 2006، جایزه برتری رهبری فایگنبام به طور پیشگامانه ای در تجلیل از رهبران برجسته در جهان عرب نقش داشته است. از “مفهوم کیفیت” و مدیریت کیفیت فراگیر. این جایزه با هدف قدردانی از رهبرانی است که به طور قابل توجهی در توسعه موسسات خود کمک کرده اند و فرهنگ کیفیت را در کار القا کرده اند.

جوایز تعالی در آموزش الکترونیکی:

دانشگاه هوشمند حمدان بن محمد در سال 2005 جایزه تعالی در یادگیری الکترونیکی را راه اندازی کرد، که از زمان راه اندازی آن به برجسته کردن نقش پیشگام در آموزش الکترونیکی و آموزش هوشمند برای مؤسسات و افراد در جهان عرب کمک کرده است بهترین مقاله تحقیقاتی برای استفاده از یادگیری هوشمند، و بهترین دوره طراحی آموزشی هوشمند، و جایزه دستاوردهای فردی برجسته در یادگیری هوشمند. این جوایز از نوآوری‌ها در آموزش الکترونیکی برای برجسته کردن بهترین شیوه‌ها و پروژه‌هایی که سهم قابل توجهی در این زمینه داشته‌اند، تقدیر می‌کند. کمک های برجسته ای در زمینه آموزش الکترونیکی انجام داده است.

شایان ذکر است که این سه جایزه مورد توجه جهانی قرار می گیرند و آنها را در خط مقدم جوایز بزرگداشت رهبری برجسته در جهان قرار می دهند. یک هیئت داوران بین المللی همه نامزدها را ارزیابی می کند و درخواست ها تا پایان سپتامبر 2024 پذیرفته می شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا