اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

53 شعبه فروش لباس فرم مدارس برای سال تحصیلی آینده

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بنیاد آموزش مدارس امارات 53 فروشگاه برای فروش لباس فرم مدرسه برای سال تحصیلی آینده 2024-2025 برای دانش آموزان مدارس دولتی از مهدکودک تا کلاس 12 شناسایی کرده است.

بنیاد آموزش مدارس امارات در راهنمای لباس مدرسه برای دانش آموزان مدارس دولتی که اخیراً منتشر کرده است توضیح داده است که قیمت لباس مدرسه برای دانش آموزان پسر در مهدکودک از 117 درهم، برای دختران 180 درهم، برای پسران در سیکل اول 140 درهم شروع می شود، 209. برای زنان 80 درهم و برای سیکل دوم 233 درهم و در سیکل سوم برای زنان 247 درهم. قیمت کاپشن زمستانی برای دانش آموزان از مهدکودک تا سیکل دوم 46 درهم و برای دانش آموزان سیکل سوم 56 درهم می باشد.

این موسسه کنترل های متعددی را در رابطه با ظاهر بیرونی دانش آموزان در ساعات مدرسه تعیین کرده است که عبارتند از: لزوم پوشیدن لباس فرم مطابق طرح مصوب برای هر مرحله آموزشی، اطمینان از ظاهر زیبا، مرتب و تمیز لباس و پوشیدن لباس مشکی.

دانش آموزان در ایام کلاس های ورزشی یا فعالیت های درسی و فوق برنامه از کفش های ورزشی با لباس های ورزشی مدرسه استفاده می کنند. همچنین لازم است که طول مو و مدل مو با ارزش های جامعه محلی مطابقت داشته باشد و رنگ آن طبیعی باشد.

این موسسه در این راهنما با تاکید بر ممنوعیت استفاده از لاک ناخن و لوازم آرایشی در مدارس، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دختر سال سوم باید با پوشیدن شیله مشکی با لباس مدرسه طبق طرح مصوب، سر خود را بپوشانند. همچنین در میان کنترل‌ها این است که دانش‌آموزان پسر لباس‌های سفید زیر کاندورای اماراتی می‌پوشند و متعهد به پوشیدن «اسامه» با کفش‌های رسمی یا ورزشی هستند.

این بنیاد تاکید کرد: کلیه دانش آموزان باید در کلاس ورزشی طبق برنامه مصوب مدارس از لباس فرم ورزشی استفاده کنند. این راهنما خاطرنشان کرد: نظارت مستمر برای رعایت لباس رسمی توسط دانش آموزان انجام می شود و در صورت عدم رعایت لباس مدرسه و مقررات ظاهری از سوی دانش آموز به والدین اطلاع داده می شود تا اقدامات لازم انجام شود.

این لباس در 53 فروشگاه موجود است، از جمله 12 در ابوظبی، 10 در العین، 8 در دبی، 10 در شارجه، 2 در عجمان، 2 در ام القوین، 2 در راس الخیمه، 3 در فجیره و 4 در مدارس در السلعا، الواقان، القوم و جزیره دالما. این بنیاد گفت که به دانش‌آموزان مدارس دولتی از مهدکودک تا 12 سال اجازه می‌دهد لباس‌های فرم مدرسه را از مراکز فروش گروه هایپر مارکت لولو در مناطق مختلف کشور یا از طریق وب‌سایت این گروه دریافت کنند.

لباس مدرسه الگوبرداری از ارزش های مهم ملی و آموزشی است که مؤسسه مایل به القای آن در قلب دانش آموزان است. تعامل بین گروه های مختلف دانش آموزان این بنیاد راهنمای کنترل لباس مدرسه را به ادارات مدارس ارسال کرده است که شامل جزئیات بسیاری برای هر جلسه آموزشی، علاوه بر لیست قیمت است. بنیاد امارات برای آموزش مدرسه مشتاق به کوچکترین جزئیاتی است که در خدمت محیط آموزشی در مدرسه اماراتی است و لباس مدرسه ای را انتخاب کرده است که مناسب همه دانش آموزان باشد و تفاوت ها، اولویت ها و ماهیت پویای آنها را در تمام سطوح آموزشی در نظر بگیرد. که محیط آموزشی مبتنی بر برابری و تعامل مثبت را فراهم می کند.

دو سرویس دیجیتال

بنیاد آموزش مدارس امارات با هدف همگام شدن با آرزوهای مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنها و در نتیجه ارتقای سیستم خدمات دولتی مرتبط با آموزش، دو سرویس دیجیتالی اضافی را در قالب طرح “خدمات رویکرد امارات 2.0” توسعه داده است. . خدماتی که بازطراحی و راه‌اندازی شد شامل خدمات درخواست صدور گواهینامه «به چه کسانی می‌شود» برای توالی تحصیلی در مدارس دولتی بود که در آن مؤسسه پیوست‌های مورد نیاز برای خدمات را صفر کرد و زمینه‌های خدمات را کاهش داد. 38 به صفر، علاوه بر کاهش زمان دریافت سرویس از 5 روز به سه روز، خدمات توسعه یافته شامل خدمات یکپارچه درخواست ثبت نام آموزش مداوم نیز می شود که داده ها با کشیدن آن از پایگاه داده به صورت خودکار انجام می شود و تعداد فیلدها. از 13 فیلد به صفر کاهش یافت.

در طول ماه های گذشته، شرکت برای سازماندهی بسیاری از شوراهای مشتریان، با هدف توسعه و بهبود خدمات خود، و اندازه گیری میزان برآورده شدن خواسته های مشتریان، کار کرده است گزارش، گزارش توانمندسازان دولتی دیجیتال، و نتایج شاخص‌های عملکرد خدمات، پلتفرم نبض مشتری، و ابتکار «خدمات رویکرد امارات» را با هدف بهبود تجربه مشتری تجزیه و تحلیل کردند.

این موسسه به طور مداوم در تلاش است تا خدمات خود را ارزیابی کند و مشتریان و دانشجویان را در روند نوسازی خود مشارکت دهد، زیرا آنها در توسعه آن شریک هستند با دستیابی به عنصری از فعال بودن و انعطاف پذیری در ارائه یک تجربه خدماتی که خواسته های مشتریان را برآورده می کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا