اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

آلدار و دبی کرز یک میلیون درهم برای تامین وسایل اولیه مدرسه برای 10000 کودک اختصاص دادند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، گروه املاک و مستغلات الدار الدار از اعطای مبلغی به ارزش یک میلیون درهم برای تامین وسایل مورد نیاز مدرسه به 10 هزار کودک خانواده های نیازمند کشور قبل از شروع سال تحصیلی 94-93 در قالب مشارکتی جدید خبر داد.

بر اساس این همکاری، یک کمپین بزرگ داوطلبانه در تاریخ 23 آگوست به منظور بسیج تلاش های داوطلبان از جمله 100 کارمند مدرسه برای آماده سازی و بسته بندی کیف های مدرسه برای توزیع بین دانش آموزان خانواده های نیازمند در سراسر کشور قبل از شروع مراسم برگزار می شود.

فیصل فلکناز، مدیر عامل مالی و پایداری گروه الدار گفت: “هر کودکی حق دارد علاوه بر تجهیز به ابزارهای لازم برای شروع سفر رشد و یادگیری و به عنوان یک ملک، از آموزش صحیح برخوردار شود. شرکت توسعه‌ای که بر ساختن و خدمت به جوامع متمرکز است و از مسئولیت‌های خود آگاه است، ما مجموعه‌ای از مدارس را در اختیار داریم و مدیریت می‌کنیم، ما متعهد هستیم که در غلبه بر هر گونه موانع یا چالش‌هایی که ممکن است روند آموزش را مختل کند، مشارکت کنیم.”

به نوبه خود، عبدالله احمد الشهی، مدیر ارشد عملیات دبی کرز، گفت که ارائه لوازم اولیه مدرسه به دانش آموزان خانواده های نیازمند به افزایش تجربه آموزشی آنها کمک می کند و همچنین بار مالی خانواده های آنها را کاهش می دهد.

وی افزود که در اینجا نقش مؤثر انسجام جامعه و کار داوطلبانه در حمایت از چنین ابتکارات بشردوستانه نجیب و حصول اطمینان از اینکه هر کودک آموزش صحیحی را که شایسته آن است، برجسته می کند و از خانه برای حمایت سخاوتمندانه و تعهد قاطعانه برای ایجاد تأثیر مثبت قدردانی می کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا