اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

حیا القاعدی خواستار توجه به هنرمندان خوش آتیه شد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، از زمان اولین ظهور خود، بازیگر اماراتی حیا القاعدی توانسته است توجه عمومی را به استعداد خود جلب کند، از طریق مشارکت او در سریال “خیانت به میهن” به کارگردانی احمد یعقوب المقلا، که راه را برای او باز کرد تا به سمت تجربیات در مراحل هنری مختلف حرکت کند و با چالش‌های مختلفی که فقط به اصرار او بر ادامه مسیر افزود، مقابله کند، تا به رؤیاهایش دست یابد و توانایی‌های خود را در این زمینه به اثبات برساند و ضرورت دادن فرصت‌های بیشتر به استعدادهای محلی و شرط‌بندی بر آنها برای تنفس روح جدید در درام را مطالبه کند.

در ابتدای مصاحبه خود با امارات امروز، حیا القاعدی تعلق خود به بازیگری را از دوران کودکی تأیید کرد و مشارکت خود را در آثار هنری متعدد بین تئاتر و تلویزیون قبل از تصمیم به توقف برای تکمیل تحصیلات دانشگاهی و تخصص در رسانه اضافه کرد: “عموماً مردم مرا نشناختند مگر از طریق… سریال‌ها و آثار هنری که مرا به صحنه معرفی کردند و توجه جامعه را به استعداد من جلب کردند، و خود را بسیار خوش‌شانس می‌دانم که اولین ظهور موفق در تجربه سریال (خیانت به میهن) داشته‌ام، و توسط دکتر حبیب غلوم برای شرکت در (کستینگ) چهره‌های جوانی که در آن اثر هنری ممتاز شرکت کرده‌اند، نامزد شده‌ام که به قلم نویسنده اماراتی اسماعیل عبداللهی نوشته شده است.”

در مورد واکنش‌های انتقادی و تأثیرات، به تأثیر مثبت سریال “خیانت به میهن” در میان مخاطبان اشاره کرد و گفت: “من از موفقیت این اثر و شخصیتی که ارائه دادم که پنجره‌ای برای معرفی تجربه هنری من بود، بسیار خوشحال بودم، در همان حال که من به تحسین مخاطبان از سطح عملکردی که ارائه دادم بسیار هیجان‌زده بودم. این مشارکت همچنین به من فرصت ایستادن بر روی صحنه در نمایش (فقط) را داد که در سال 2018 جایزه بهترین بازیگر امیدوارکننده را برای آن دریافت کردم.”

بازیگر اماراتی حیا القاعدی در مجموعه ای از سریال های اماراتی و خلیجی شرکت کرده است، از جمله “اشک مارها” به کارگردانی نهله الفهد در سال 2017، و سه اثر درامی در سال 2020: “دیروز بودیم”، “شماره شانس 7″، و “عسل تلخ”، و سپس دریافت جایزه بهترین بازیگر امیدوار کننده در کویت. در همان زمان، او در سال 2022 در سریال “گرمای احساس” در کنار زهره عرفات، جمال الردهان و عبدالله بوشهری شرکت کرد، و در سال گذشته در سریال “نمک و سمره” در کنار ستاره کویتی هدی حسین، و سریال “طوق الحریر” با ستارگان اماراتی احمد الجسمی، سمیره احمد، عبدالله صالح، بلال عبدالله و بدریه احمد نقش آفرینی کرد.

در زمینه تئاتر و سینما، هیا القایدی در سال گذشته در نمایش “زندان بارکد” به کارگردانی مروان عبدالله صالح، در کنار بازیگرانی چون موسی البقیشی، عبدالله الباهتی، سلطان بن دافون، هیفاء العلی، ریم الفیصل و سارة السعدی شرکت کرد. او همچنین در فیلم “پست” به کارگردانی خمیس الشحی در کنار عبدالله بن حیدر، محمد مرشد و نایف الشاعر ظاهر شد. او همچنین در فیلم های “بد شانسی اکس لارج” در سال 2020 و “سوشال من” در سال 2012 بازی کرده است، و دو فیلم دیگر خارج از امارات را به کارنامه خود افزوده است. او همچنین در چند قسمت از فصل اول برنامه “بازرس فصیح” در شبکه های دبی مدیا حضور داشته است.

همچنین حیا القاعدی گفت:

– از تمام استعدادهای جوان می خواهم که امیدوار و سخت کوش باشند تا مسیر را ادامه داده و به رؤیاهای خود دست یابند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا