اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

«وزارت مالیه»: افزایش 6.3 درصدی در غرامت‌های کارکنان بخش دولتی اتحادی و محلی در سه ماهه اول

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، آخرین داده‌های منتشر شده توسط وزارت دارایی، افزایش 6.3 درصدی حقوق کارکنان در بخش‌های فدرال و دولت محلی را در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

غرامت کارمندان شامل حقوق، مزایا و کمک هزینه های مختلف است که کارمندان در سازمان های دولتی محلی و فدرال دریافت می کنند.

این در گزارش آمار مالی دولت امارات بیان شده است که شامل مخارج دولت و درآمدهای ترکیبی دولت در سطوح محلی و فدرال و موارد جزئی آنها است. این گزارش حاکی از آن است که کل پاداش کارکنان در سه ماهه اول سال 2024 به 30.3 میلیارد درهم رسیده است، در مقایسه با 28.5 میلیارد در پایان سه ماهه اول سال 2023، افزایش 1.8 میلیارد درهم، معادل رشد سه ماهه 6.3 درصد.

پاداش کارکنان 33 درصد از مجموع مخارج دولت به میزان 91.5 میلیارد درهم در سه ماهه اول سال جاری را تشکیل می دهد. گزارش «مالی» در ادامه مطالبی است که بانک مرکزی درباره افزایش نرخ اشتغال در بخش خصوصی و همچنین افزایش حقوق و دستمزد مطابق با سیستم حمایت از دستمزد بانک مرکزی منتشر کرده است.

امارات متحده عربی شاهد تقاضای سالانه برای کار و اقامت در بخش‌های مختلف اقتصادی است، در حالی که بخش دولتی رسمی اولین مقصد ترجیحی برای شهروندان و ساکنان است. بر اساس داده‌های فاینانس، مجموع درآمدها به 120.6 میلیارد درهم در مقایسه با هزینه‌ها به ارزش 91.5 میلیارد درهم، با 29.1 میلیارد درهم مازاد به نفع درآمدها بوده است.

مالیات ها اولین منبع درآمد را تشکیل می دهند که تقریباً 84.2 میلیارد درهم با سهم تقریباً 70 درصدی است.

درآمدهای مالیاتی در سه ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل 32.5 درصد معادل 20.7 میلیارد درهم افزایش نسبت به سه ماهه اول سال 2023 که بالغ بر 63.5 میلیارد درهم بوده است، افزایش یافته است.

مخارج کالا و خدمات در سه ماهه اول سال جاری به 25.9 میلیارد درهم افزایش یافت که در مقایسه با 22.5 میلیارد درهم در مدت مشابه در سال 2023، 3.4 میلیارد درهم افزایش یافت که معادل 15 درصد رشد بود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا