اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

تحول دیجیتال در فروشگاه‌ها: حامیِ پایداری و پیشگامِ خدمات نوین!

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مصرف‌کنندگان گفتند که ابتکارات تحول دیجیتال که توسط بسیاری از کانال‌های خرده‌فروشی راه‌اندازی شده‌اند، به طور قابل توجهی پایداری را پشتیبانی کرده و ارائه خدمات جدید را تقویت کرده‌اند.

آنها به روزنامه امارات امروز افزودند که تحول دیجیتال شامل چندین خدمات بود، مهم‌ترین آنها صورتحساب‌های الکترونیکی و نمایش تبلیغات بر روی صفحه‌های دیجیتال بود. برخی دیگر نیز دشواری در استفاده از تعداد زیاد برنامه‌های هوشمند در تلفن‌های خود را مشاهده کردند و پیشنهاد دادند که خدمات بیشتری از طریق پیام‌های متنی و ایمیل ارائه شود.

مصرف‌کننده عماد عزت گفت که بسیاری از کانال‌های خرده‌فروشی ابتکارات متعددی در چارچوب تحول دیجیتال راه‌اندازی کرده‌اند. این ابتکارات شامل خدمات جدید مانند صورتحساب‌های دیجیتال به جای صورتحساب‌های کاغذی بود که نگهداری آنها دشوار بود. او تأکید کرد که تحول دیجیتال پایداری را پشتیبانی کرده و خدمات جدیدی برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است که نیاز به گسترش خدمات دیجیتال در میان کانال‌ها در آینده نزدیک دارد.

از سوی دیگر، مصرف‌کننده احمد عبدالغنی معتقد بود که ابتکارات تحول دیجیتال در بسیاری از کانال‌های خرده‌فروشی شاهد بسیاری از جنبه‌های مثبت بوده است، از جمله پشتیبانی از پایداری، چه از طریق دریافت صورتحساب‌ها از طریق حساب‌های الکترونیکی مصرف‌کنندگان یا ارائه پیشنهادات از طریق صفحات دیجیتال یا ارسال آنها به طور مرتب از طریق برنامه‌های هوشمند. او افزود که تحول دیجیتال همچنین خدمات جدیدی را فراهم کرده است.

اما مصرف‌کننده سامح ماجد خواستار عدم اتکا صرف به برنامه‌های هوشمند در خدمات شد، زیرا اکثر نقاط فروش مشتریان را ملزم به دانلود برنامه‌های هوشمند خود برای استفاده از پیشنهادات و محصولات آنها می‌کنند. در همین راستا، مصرف‌کننده طارق محمود گفت که چندین نقطه خرده‌فروشی ابتکارات تحول دیجیتال را راه‌اندازی کرده و خدمات جدیدی را برای تسهیل خرید به مصرف‌کنندگان ارائه داده‌اند، همچنین پایداری را تقویت کرده‌اند.

از سوی دیگر، مدیر عامل روابط اجتماعی در «تعاونی اتحاد»، دکتر سهیل البستکی، گفت که ابتکارات تحول دیجیتال با تغییرات بازاری جهانی در بخش خرده‌فروشی همگام است و خدمات ارائه شده به مشتریان را افزایش داده و معیارهای پایداری را تقویت کرده است.

محمد رائد، مدیر خرید در یکی از زنجیره‌های خرده‌فروشی، گفت که تحول دیجیتال خدمات جدید و آسان‌تری را برای مشتریان در کانال‌های خرده‌فروشی فراهم کرده است. این خدمات شامل ارسال پیشنهادات به تلفن‌ها یا سفارشات خرید از راه دور است.

در پاسخ به نکات مصرف‌کنندگان در مورد عدم اتکا به برنامه‌های هوشمند نقاط فروش، او گفت که اتکا به برنامه‌های هوشمند یکی از عوامل شناخته‌شده است و یک کانال ارتباطی با مصرف‌کنندگان است. اما او افزود که می‌توان در دوره‌های آینده به دنبال گزینه‌های جایگزین در نقاط فروش بود.

در همین راستا، فیصل خالد النابوده، مدیر بازاریابی و روابط در «تعاونی شارجه»، گفت که تحول دیجیتال در بخش خرده‌فروشی یک روند رقابتی میان بسیاری از کانال‌ها در بازارهای داخلی است. او اشاره کرد که تعداد زیادی از خدمات معیارهای پایداری را تقویت کرده و خرید را تسهیل کرده است. او همچنین افزود که خدمات هوشمند پذیرش گسترده‌ای در میان بسیاری از مصرف‌کنندگان داشته است و انتظار می‌رود که در دوره‌های آینده گسترش یابند.

 

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا