اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

عبدالله عبدالعزیز: اولویت به رنگ نارنجی است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، عبدالله عبدالعزیز، بازیکن تیم المپیک و عجمان فاش کرد که با نزدیک شدن به پایان همکاری اش با نارنجی پوشان، سه پیشنهاد از باشگاه های لیگ حرفه ای دریافت کرده است، زیرا او حق دارد ژانویه آینده با هر باشگاه دیگری قرارداد امضا کند.

عبدالله عبدالعزیز به امارات امروز گفت: «نماینده من سه پیشنهاد رسمی دریافت کرد که یکی از آنها از تیمی بود که برای مسابقات قهرمانی محلی رقابت می کرد، اما تا کنون به هیچ یک از آن باشگاه ها موافقت رسمی برای مطالبات آنها نداده ام و منتظر هستم تا جایگاه خود را با باشگاه عجمان در مورد ادامه یا رفتن بررسی کنم.

وی افزود: اولویت من عجمان خواهد بود و نمی‌توانم او را با هر وسوسه‌ای از یک باشگاه دیگر به جای آن قرار دهم. مگر اینکه مدیریت تصمیم بگیرد.”

این بازیکن از ارائه توضیحات بیشتر در مورد اینکه آیا مذاکراتی بین او و مدیریت عجمان انجام شده است خودداری کرد و تاکید کرد: ممکن است بعد از پایان سفر این تیم در این فصل در لیگ حرفه‌ای، چیزهای زیادی روشن شود.

او ادامه داد: اینکه در این فصل در بسیاری از مسابقات با تیم اصلی بازی کنم، باعث می شود که من بخواهم در قلعه نارنجی بمانم غرامت کمتر از سایر باشگاه ها است.»

عبدالله عبدالعزیز در خصوص سفر عجمان در این فصل گفت: عجمان در ابتدای فصل با مصدومیت گروه بزرگی از کادرفنی در شرایط سختی قرار گرفت و تیم تحت تاثیر غیبت ها قرار گرفت که نتایج خود را در مرحله اول رقم زد. یک چهارم لیگ پایین تر، اما با بازگشت مصدومان و تطبیق بازیکنان با شرایط، وضعیت شروع به بهبود کرد. تاریخ، همانطور که او به بازی تیمی اعتقاد دارد، از بازیکنان جوان حمایت می کند و هر فرصتی پیش بیاید در مسابقات به آنها فرصت می دهد.

وی ادامه داد: عجمان با روی کار آمدن گروه بزرگی از بازیکنان جوان در این فصل آینده خوبی را برای خود تضمین کرده است، پس از اینکه این تیم دارای ردیف دومی است که سهم بسزایی در رسیدن به اهداف باشگاه در فصل آینده خواهد داشت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا