اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

عصبانیت سرمربی خورفکان از عوامل بازیکنان رومانی به دلیل “دوبرابر شدن قیمت ها”

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، سرمربی جدید تیم خور فکان، دانیل ایسایلا رومانیایی، به شدت از عوامل بازیکنان رومانیایی به دلیل افزایش سه برابری قیمت بازیکنان در مورد تلاش یک باشگاه اماراتی یا خلیج فارس برای جذب بازیکنی انتقاد کرد و نشان داد که او می خواهد رومانیایی را جذب کند.اما اغراق در قیمت ها باعث شد که مذاکرات به نتیجه نرسد.

ایسایلا (52 ساله) پس از مدت کوتاهی که در تیم عجمان سپری کرد، ماه گذشته به عنوان مربی تیم خور فکان معرفی شد و در این مدت در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت، در حالی که پیش از آن با بانیاس کار کرده بود. در دوران حضورش با “السماوی” و “نارنجی” با یک بازیکن رومانیایی قرارداد نبست.

این مربی در مصاحبه خود با سایت رومانیایی “Sport Be Sure” گفت: مذاکراتی با بازیکنان رومانیایی یا خارجی در لیگ رومانی انجام شد، اما متاسفانه – همانطور که می دانید – زمانی که باشگاه از امارات یا منطقه خلیج فارس است، قیمت‌ها سه برابر می‌شوند و مذاکرات در نهایت شکست می‌خورد.

ایسایلا از افشای هویت بازیکنانی که باشگاه می‌خواهد به خدمت بگیرد، خودداری کرد و گفت: نمی‌خواهم نام ببرم و این فقط مربوط به بازیکنان رومانی نیست، بلکه حتی بازیکنان خارجی در لیگ رومانی را نیز شامل می‌شود.

ایسایلا در رابطه با سفر جدید خود با خور فکن گفت: ما اکنون در ابتدای ماموریت هستیم و مطمئناً چند روز قبل از آماده شدن برای فصل جدید کار آسانی نخواهد بود. وی در مورد تغییرات زیاد در رده های تیم و جذب تعدادی از بازیکنان گفت: حدود سه چهارم بازیکنان تغییر کرده اند و هنوز تیم کامل را در اختیار نداریم و مشتاقانه منتظر حضور بازیکنان خارجی در پست هایی که ما نیاز داریم در این تیم هستیم.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا