اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

وزارت انرژی الزامات، رویه‌ها و مکانیسم کار «سکو» را توسعه خواهد داد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، کمیته تنظیم مقررات تجارت فرآورده های نفتی در ابوظبی در نظر دارد با هدف تبادل تخصص فنی و آگاهی از نیازهای مشتریان، بستری را برای مشاوره و ارتباط با مشتریان و شرکت های فعال در بخش فرآورده های نفتی در امارات راه اندازی کند. انرژی در حال توسعه الزامات، رویه ها و مکانیسم کار برای این پلت فرم است.

دکتر سیف سعید القبیسی سرپرست مدیرکل امور رگولاتوری وزارت انرژی در بیانیه‌ای گفت: قانون تنظیم‌کننده گردش فرآورده‌های نفتی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و عملیات را در بر می‌گیرد که با معرفی این مواد آغاز می‌شود.

القبیسی افزود: این کمیته به دنبال این است که مقامات مرتبط با تجارت فرآورده های نفتی در امارت ابوظبی را قادر سازد تا برای اجرای چارچوب نظارتی فعالیت های این مواد مطابق با قوانین صادر شده در این زمینه به طور مؤثر همکاری کنند.

وی ادامه داد: این کمیته همچنین برای سازماندهی این فعالیت‌ها در ابوظبی مطابق با بهترین رویه‌های بین‌المللی تلاش می‌کند و تمامی موضوعات و موضوعات مرتبط با آن را بررسی و پیشنهادات خود را به ویژه در مورد ارزیابی فعالیت‌های تجاری به وزارت انرژی ارائه می‌کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا