اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“سورپرایز تابستانی دبی” تبلیغات منحصر به فرد ارائه می دهد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، شرکت فستیوال‌ها و خرده‌فروشی دبی، یکی از موسسات دپارتمان اقتصاد و گردشگری در دبی، که مسئولیت توسعه بخش‌های خرده‌فروشی و جشنواره‌ها را بر عهده دارد، اظهار داشت که «سورپرایز تابستانی دبی 2024» برای همه در بخش‌های مختلف شهر تبلیغاتی ارائه می‌کند. ، با بازگشت سورپرایزهای روزانه که از دوم تیرماه جاری ادامه دارد تا … 4 مرداد آینده، خریداران می توانند در بازه زمانی 34 روزه در مراکز، مقاصد و فروشگاه های شرکت کننده محصولات را با قیمت های مناسب خریداری کنند.

او اظهار داشت که پیشنهادات تبلیغاتی منحصر به فرد روزانه در “سورپرایز تابستانی دبی” که توسط این سازمان برگزار می شود، نشان داده می شود، که در آن یک برند در یک مکان، یک پیشنهاد تبلیغاتی بی نظیر را فقط برای یک روز ارائه می دهد، در حالی که جزئیات هر سورپرایز 24 ساعته فاش می شود. قبل از این رویداد در وب سایت دبی Summer Surprises راه اندازی شد.

«سورپرایز تابستانی دبی 2024» با حمایت حامیان اصلی: الفتیم (مرکز خرید شهر دبی و دبی فستیوال پلازا)، مجید الفتیم (سیتی سنتر دیره، مرکز شهر میردیف و مرکز خرید امارات) و … برگزار می شود.

شایان ذکر است که فستیوال‌ها و شرکت خرده‌فروشی دبی به ارتقای موقعیت دبی به عنوان یک مقصد گردشگری جهانی که میزبان بسیاری از رویدادهای برجسته و فعالیت‌های سرگرمی خانوادگی است، کمک می‌کند و تجارب خرید فوق‌العاده‌ای را در طول سال فراهم می‌کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا