اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

مرگ بازیکن سابق الوحده پس از ایست قلبی رخ می داد!

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، احمد رفعت بازیکن سابق الوحده مصری در سن 31 سالگی بر اثر سکته قلبی در خانه خود که بامداد دیروز پس از تماشای بازی فرانسه و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی به خانه خود بازگشت، درگذشت.

احمد رفعت در فصل 2022-2023 تجربه حرفه ای کوتاهی در باشگاه الوحده داشت و در 10 بازی با آنها انجام داد که در این مدت دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

قلب احمد رفعت در 11 مارس، در جریان بازی مدرن اسپورت تیمش مقابل الاتحاد اسکندریه در لیگ مصر، قبل از اینکه تحت درمان قرار گیرد و به زندگی بازگردد، از کار افتاده بود ضربان قلب، پیشرفت آن و وضعیت رگ ها را لحظه به لحظه ثبت کنید، به جز … این بازیکن برای اولین بار هنگام بیرون رفتن برای تماشای مسابقات قهرمانی اروپا از آن استفاده نکرد.

گزارش رسانه ها در مصر تایید کرد که بازیکن از مادرش خواسته است تا قبل از خواب میوه بیاورد تا بخورد، اما پس از بازگشت و یافتن او بیهوش شد که نیاز به انتقال او به بیمارستان داشت، اما او فوت کرد.

احمد رفعت پیش از مرگ خود را برای سفر پزشکی به لیورپول آماده می کرد، در حالی که ستاره لیورپول و تیم ملی مصر، محمد صلاح، پس از ارسال گزارش ها و عکسبرداری از وی، تمامی جزئیات مربوط به استقبال خود را آغاز کرد. نشان داد که او به خوبی پیشرفت می کند و قرار شد این بازیکن پس از آن به آلمان برود تا برنامه توانبخشی او را برای بازگشت به میادین در ابتدای فصل آینده آماده کند.

باشگاه الوحده پس از اعلام خبر درگذشت این بازیکن عزادار شد و همچنین ورزش مدرن و اتحادیه باشگاه‌های حرفه‌ای مصر تصمیم گرفتند بازی این بازیکن با پیمانکاران عرب را که قرار بود دیروز برگزار شود، به تعویق بیاندازند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا