اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

فرودگاه دبی انتظار دارد تا 12 روز دیگر 3.3 میلیون مسافر داشته باشد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، فرودگاه بین المللی دبی در حال آماده شدن برای پذیرایی از تعداد زیادی مسافر از 6 تا 17 جولای (12 روز) است، زیرا انتظار می رود تعداد کل مسافران خروجی و ورودی به 3.3 میلیون مسافر برسد، در حالی که انتظار می رود تعداد مسافران خروجی تنها به 914 برسد.

اوج این افزایش ترافیک سفر در تعطیلات آخر هفته از 12 تا 14 جولای خواهد بود که انتظار می رود فرودگاه بین المللی دبی پذیرای 840000 مسافر باشد که نشان دهنده شلوغ ترین آخر هفته در این مدت است. پیش بینی می شود 13 جولای شلوغ ترین روز باشد، زیرا تعداد مسافرانی که در این روز از فرودگاه بین المللی دبی عبور می کنند تقریباً 286 هزار مسافر برآورد می شود. این فرودگاه به طور متوسط ​​روزانه حدود 274000 مسافر را در این مدت جابجا خواهد کرد.

فرودگاه‌های دبی به نوبه خود از مسافران خواست تا مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و توصیه‌ها را برای تضمین تجربه سفری روان و راحت دنبال کنند که برجسته‌ترین آنها عبارتند از:

• مسافرانی که با خطوط هوایی امارات سفر می‌کنند، می‌توانند از تسهیلات چک-این راحت ارائه شده توسط شرکت، از جمله چک‌این زودهنگام یا از خانه، خود چک‌این، علاوه بر گزینه‌های ورود در شهر بهره‌مند شوند.

• به مسافرانی که با Flydubai سفر می کنند توصیه می شود حداقل چهار ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

• کسانی که با خطوط هوایی دیگر سفر می کنند باید سه ساعت قبل از زمان حرکت هواپیما در فرودگاه حضور داشته باشند.

• مطمئن شوید که وزن مجاز توسط شرکت هواپیمایی و مقررات چمدان را بررسی کنید تا از تاخیر در آخرین لحظه جلوگیری کنید.

• برای صرفه جویی در زمان هنگام عبور از ایست های بازرسی امنیتی، از قبل آماده شوید، وسایل فلزی مانند ساعت، جواهرات، تلفن همراه، سکه و کمربند را در چمدان دستی قرار دهید و دستورالعمل های مربوط به حمل و نقل مایعات، محصولات اسپری و ژل ها را دنبال کنید.

• خانواده هایی که با کودکان بالای 12 سال سفر می کنند می توانند از گیت های هوشمند برای تسریع روند تأیید گذرنامه استفاده کنند.

• توصیه می شود برای اطمینان از داشتن تمام مدارک لازم، آخرین مقررات و شرایط سفر را برای مقصدی که به آن سفر می کنید بررسی کنید.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا