اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

برنامه های هوشمند برای مدیریت خدمات مالیات بر ارزش افزوده به زودی عرضه می شود

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم،سازمان مالیاتی فدرال فاش کرد که در حال حاضر در حال آماده شدن برای انتقال به “سیستم مدیریت مالیات یکپارچه” است، که یک پروژه متحول کننده است که شامل بسته بزرگی از پیشرفت‌ها در زیرساخت فنی سیستم‌ها می‌شود، به ویژه راه‌اندازی برنامه‌های هوشمند به زودی در خدمت به مشمولان مالیات بر ارزش افزوده و ارائه بهترین تجربه مالیاتی به آنها با توضیح اینکه در حال کار بر روی اجرای تعدادی از پروژه های تحول آفرین آینده با هدف افزایش رقابت پذیری خود است که به کاهش بار مشتریان و سازمان کمک می کند. .

به طور مفصل، یک گزارش پارلمانی تصویب شده توسط شورای ملی فدرال، در اولین جلسه منظم هجدهمین دوره قانونگذاری، تأیید کرد که مالیات بر ارزش افزوده منبع درآمد جدیدی برای ایالت است. این امر به تضمین تداوم ارائه خدمات دولتی با کیفیت بالا در آینده کمک می کند و به دولت کمک می کند تا به سمت دستیابی به چشم انداز خود در کاهش وابستگی به نفت و سایر محصولات هیدروکربنی به عنوان منابع اصلی درآمد حرکت کند.

در این گزارش که نسخه‌ای از آن توسط Emirates Today به دست آمده است، آمده است که اداره مالیات فدرال که به موجب قانون فدرال شماره (13) سال 2016 در مورد سازمان مالیاتی فدرال و اصلاحات آن تأسیس شده است، مسئول مدیریت، جمع‌آوری و جمع‌آوری است. و اجرای مالیات های فدرال و جریمه های مربوطه، توزیع درآمدهای آن، و اجرای رویه های مالیاتی قابل اجرا در کشور، مطابق با تعدادی از قوانین مالیاتی، از جمله قانون فدرال شماره (8) در مورد مالیات بر ارزش افزوده، و. قانون فدرال شماره (7) سال 2017 در مورد مالیات غیر مستقیم نیز مسئول طراحی و اجرای سیاست های عمومی جدید است.

بر اساس این گزارش، سازمان مالیاتی فدرال تمایل خود را برای مدرن کردن تمام رویه‌ها و خدماتی که برای کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان ارائه می‌کند، تأیید کرده و خاطرنشان کرد که در حال حاضر در حال آماده شدن برای انتقال به «سیستم مدیریت یکپارچه مالیات» است. پروژه ای متحول کننده که شامل بسته بزرگی از بهبود زیرساخت های فنی برای سیستم ها و راه اندازی برنامه های کاربردی هوشمند برای سیستم با هدف خدمت به افراد مشمول مالیات و ارائه بهترین تجربه مالیاتی به آنها می باشد. این سازمان توضیح داد که توانست زمان تخمینی تکمیل درخواست بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای ساخت مسکن جدید از سازمان را تغییر دهد و مدت زمان ارسال درخواست بازپرداخت را پس از گواهی پایان کار افزایش دهد، زیرا بازه زمانی تخمینی را کاهش داد. دریافت پاسخ از سوی سازمان از 20 روز کاری تا 11 روز کاری، سازمان به دلیل نگرانی از بودجه دولتی، صحت فاکتورهایی را که حاوی جزئیات مهندسی و جنبه‌های فنی درخواست بازپرداخت هستند، مأمور کرد.

این سازمان در پاسخ رسمی مندرج در گزارش مجلس اعلام کرد که در پاسخ به شکایات فراوان شهروندان در خصوص مدت بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده، تصمیم به افزایش مدت زمان تعیین شده برای ارسال درخواست استرداد به این سازمان به این سازمان گرفته است. ظرف مدت 12 ماه به جای شش ماه (همانطور که قبلاً بود) از تاریخ تکمیل مسکن نوساز که به افزایش سطح رضایت مشتریان از ارائه خدمات توسط این سازمان کمک کرد، اشاره کرد که کانال های ارتباطی را نیز باز کرد. با شهرداری ها برای افزایش آگاهی در بین اعضای جامعه، به منظور گسترش فرهنگ نگهداری سوابق، رسید و صورتحساب و برگزاری کارگاه های آموزشی ارائه شده توسط این سازمان از طریق ارتباط تصویری از راه دور با شهروندانی که مجوز ساخت خانه جدید را دریافت کرده اند، که منجر به برای بهبود کیفیت درخواست های بازپرداخت مالیات در این سازمان، دفاتر خارجی نیز به ارائه خدمات از طرف شهروندان کمک کردند که منجر به تکمیل کلیه درخواست ها در مهلت قانونی تعیین شده شد.

این سازمان دو مکانیسم را برای رسیدگی به درخواست‌های بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای بخش تجاری شناسایی کرده است اداره برای بیش از 20 روز کاری اطلاع می دهد که این پس از تأیید استانداردهای ریسک ثبت می شود، در حالی که دومین موردی که در طی آن سازمان برخی از درخواست ها را با مبالغ هنگفت به حسابرسی و بررسی قرار می دهد تا هر گونه دستکاری در ادعای بازپرداخت مالیات را کشف کند، در ازای عدم دریافت منابع مالی وارد شده به خزانه دولت، که به دلیل نگرانی سازمان برای وجوه دولتی مستلزم افزایش دوره حسابرسی است. این مقام اعلام کرد که در حال کار بر روی اجرای تعدادی از پروژه های تحول آتی با هدف افزایش رقابت پذیری خود است که مهمترین آنها بسته “موفق” برای تسهیل انجام تجارت و رعایت مالیات برای بخش شرکت های کوچک و متوسط، “عامل مالیاتی تخصصی” است. » و «سیستم صورتحساب الکترونیکی» تاکید کرد که این پروژه‌ها با تحولات اساسی و سریع، در بازه‌های زمانی کوتاه تأثیر مثبتی در همه بخش‌ها خواهند داشت که به کاهش بار مالی و مادی مشتریان و سازمان کمک می‌کند.

بازپرداخت مالیات

گزارش پارلمانی از علاقه سازمان مالیاتی فدرال برای تسهیل بازیابی مالیات بر ارزش افزوده در ساخت خانه اول شهروندان، با پیوند دادن این حق به پیوست اسناد و ذخیره آنها در وب سایت این سازمان، از زمان اخذ تاییدیه ساختمان با ارائه مشتری یک شماره مالیاتی و پیوند حق بازیابی مالیات به پیوست گواهی پایان کار.

این گزارش همچنین از برنامه‌ها و تلاش‌ها برای تسریع فرآیندهای ارتباط الکترونیکی بین اداره مالیات فدرال و همه بخش‌های زمین و دارایی و بخش‌های توسعه اقتصادی قدردانی کرد، با توجه به اینکه این تلاش‌ها به سرعت بخشیدن به راستی‌آزمایی بلادرنگ و تسهیل کلیه رویه‌های مالیاتی کمک می‌کند.

“مالیات فدرال”:

• زمان تخمینی تکمیل درخواست بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای ساخت و ساز مسکن جدید را تغییر دهید.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا