اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

محمد بن راشد توسعه بازار خودرو دبی را به عنوان بزرگترین و بهترین بازار در جهان و برون سپاری بازار به DP World هدایت می کند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی که خداوند او را حفظ کند، راه اندازی “بازار خودرو دبی” را به عنوان بزرگترین و بهترین بازار در نوع خود در جهان هدایت کرد. جهان، در نتیجه به تثبیت جایگاه دبی به عنوان یکی از مهم ترین و مهم ترین شهرهای جهان در زمینه تجارت خودرو کمک می کند.

در اجرای دستورات معظم له و پیگیری های جناب شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی، جناب شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون اول حاکم. معاون نخست وزیر و وزیر دارایی دبی، شاهد امضای قرارداد مشارکت بین شهرداری دبی و بنادر دبی برای ایجاد و توسعه بازار موتور دبی به عنوان بزرگترین و بهترین بازار جهان در مساحتی بود 20 میلیون فوت مربع، و برون سپاری ساخت و مدیریت بازار جدید به DP World بر اساس تجربه لجستیکی عالی و توانایی دسترسی و اتصال به تمام نقاط جهان از طریق شبکه خود، که شامل بیش از 430 واحد تجاری در 86 کشور است.

اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم گفت: ما امروز دستور دادیم که بازار خودرو دبی را به DP World برون سپاری کنیم و مساحت فعلی آن را هشت برابر کنیم تا به 20 میلیون فوت مربع برسد تا بزرگترین و بهترین بازار خودرو باشد. در جهان… و تلاش برای اتصال بازار با ۷۷ پورت در سراسر جهان توسط DP World مدیریت می شود تا ظرفیت خود را افزایش دهد و فروش فعلی خود را دو برابر کند.

اعلیحضرت همچنین گفت: بازار جدید یک مرکز جهانی برای خدمات تجاری، تسهیلات، راه حل های لجستیکی، صنایع سبک و تامین مالی این بخش مهم و مقصدی برای میزبانی کنفرانس های بزرگ و رویدادهای تخصصی برای طرفداران جهان خواهد بود. دبی به توسعه پروژه های اقتصادی و توسعه ای خود ادامه خواهد داد تا یکی از بزرگترین مراکز اقتصادی و تجاری در جهان باشد.

دستور اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، مبنی بر ایجاد بازار خودرو دبی برای تبدیل شدن به بزرگترین و بهترین بازار جهان، گام جدیدی است که موقعیت دبی را تقویت می کند. به عنوان یک مرکز تجاری جهانی، به ویژه با توجه به قابلیت های پیشرفته امارت که آن را به اولین مقصد اقتصادی منطقه ای در بخش های مختلف اقتصادی تبدیل کرده است.

به نوبه خود، اعلیحضرت شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون اول حاکم دبی، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، تاکید کرد که چشم انداز و دستورات اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم مبنایی است که از آن روند توسعه در دبی آغاز می شود. اعلیحضرت گفت: “ما از طریق چشم انداز بلندپروازانه اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد، با هدف تقویت موقعیت دبی به عنوان یک مرکز اقتصادی جهانی، از طریق ابتکارات استراتژیک کار می کنیم تا بزرگترین و بهترین بازار خودرو دبی باشد در جهان نشان دهنده یک افزوده کیفی است که از طریق آن ما مشتاقیم محیط سرمایه گذاری یکپارچه ای را فراهم کنیم که از رشد اقتصادی پایدار حمایت می کند.

اعلیحضرت افزود: این ابتکار به تسریع در دستیابی به اهداف دستور کار اقتصادی دبی D33 کمک خواهد کرد که هدف آن دوبرابر کردن اندازه اقتصاد امارات و تبدیل آن به یکی از سه شهر برتر اقتصادی تا سال 2033 است. ما به دنبال تقویت بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری با بهره‌گیری از موقعیت مکانی و قابلیت‌های لجستیکی آن هستیم که به صورت محلی، با فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری‌های جدید، از اقتصاد حمایت می‌کند.

شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم شاهد امضای قرارداد مشارکت بین شهرداری دبی و بخش مناطق اقتصادی DP World برای ایجاد و مدیریت بازار جدید بود. این توافقنامه در چارچوب همکاری راهبردی بین دو طرف برای ارتقای موقعیت دبی به عنوان مرکز جهانی نوآوری و تجارت در زمینه خودرو و بر اساس تجربه گسترده شرکت DP World در توسعه و بهره برداری از مناطق یکپارچه اقتصادی و صنعتی است.

تحت این مشارکت، بخش مناطق اقتصادی در DP World، از طریق تجربه و مدیریت مجتمع های اقتصادی یکپارچه در بسیاری از کشورهای جهان، راه حل های لجستیکی جامعی را ارائه خواهد کرد که شامل تجارت الکترونیک، تامین مالی تجارت و توسعه دارایی می شود.

عالیجناب سلطان احمد بن سلیم، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه جهانی DP، تأیید کرد که همکاری بین نهادهای دولتی و خصوصی به حمایت از اقتصاد ملی دبی کمک می کند، و جناب عالی گفت: “ما به همکاری افتخار می کنیم. با شهرداری دبی در این پروژه بلندپروازانه ما مشتاق هستیم تا از خدمات و تخصص خود در زمینه مدیریت مجتمع های اقتصادی استفاده کنیم تا موقعیت دبی را به عنوان یک مقصد برتر در بخش تجارت خودرو تثبیت کنیم… ما به تعهد خود برای ارائه بهترین لجستیک ادامه خواهیم داد. و راه حل های فناورانه برای حمایت از این پروژه.

بن سلیم افزود: ما متعهد به ارائه بهترین خدمات و زیرساخت‌ها هستیم که همگام با تحولات جهانی و برآورده کردن آرزوهای سرمایه‌گذاران است تمام منابع و قابلیت هایی را که موفقیت پروژه و دستیابی به اهداف آن را تضمین می کند، فراهم کند.»

بن سلیم در پایان گفت: “همکاری ما با شهرداری دبی نشان دهنده تعهد ما به ارائه بهترین راه حل ها و خدماتی است که نیازهای بازار را برآورده می کند و در دستیابی به چشم انداز آینده ما بسیار هیجان زده است و برای دستیابی به موفقیت های پایدار تلاش می کنیم.” به تقویت موقعیت دبی به عنوان یک مرکز جهانی برای نوآوری و تجارت در بخش خودرو کمک می کند.

به نوبه خود، عالیجناب داود الحجری، مدیر کل شهرداری دبی، گفت: امضای قرارداد مشارکت با DP World نشان دهنده گامی مهم در جهت دستیابی به چشم انداز جاه طلبانه دبی برای توسعه بازار خودرو به عنوان بزرگترین و بهترین بازار در جهان است. از طریق این پروژه امیدوارکننده، ما مشتاق ارائه بهترین خدمات و امکاناتی هستیم که نیازهای سرمایه گذاران و بازرگانان را برآورده می کند، که موقعیت دبی را به عنوان یک مقصد اصلی برای سرمایه گذاری در بخش خودرو افزایش می دهد.

الحجری افزود: ما از طریق این پروژه به دنبال تقویت زیرساخت ها و توسعه خدمات یکپارچه هستیم که به حمایت از اقتصاد محلی و دستیابی به رشد پایدار کمک می کند آرمان های سرمایه گذاران ایجاد بازار خودرو دبی توانایی ما را برای جذب سرمایه گذاری های خارجی افزایش می دهد.

الحجری در پایان گفت: مشارکت با DP World نشان دهنده تعهد ما به ارائه بهترین راه حل ها و خدماتی است که نیازهای بازار را برآورده می کند و به دستیابی به چشم انداز آینده ما کمک می کند در صحنه جهانی.”

پروژه امیدوارکننده با هدف دو برابر کردن مساحت بازار فعلی از 2.8 میلیون فوت مربع به 20 میلیون فوت مربع، هشت برابر اندازه فعلی آن است. این بازار به یک مرکز جهانی یکپارچه تبدیل خواهد شد که خدمات پیشرفته و نوآورانه ای را در زمینه خودرو ارائه می دهد.

پیش بینی می شود با گسترش چشمگیر زیرساخت ها و خدمات ارائه شده، این تعداد در فاز بعدی دو برابر شود. بازار جدید همچنین خدمات نوآورانه دولتی و بانکی را ارائه خواهد کرد و از طریق شبکه DP World به بازارهای جهانی متصل خواهد شد و سهولت دسترسی و تجارت با طیف گسترده ای از کشورها و مقاصد اقتصادی را افزایش می دهد.

موقعیت این بازار به عنوان یک بازار جهانی برای تجارت خودروهای سبک، خودروهای کلاسیک و لوکس و تجارت قطعات یدکی نیز تقویت خواهد شد. علاوه بر تامین فضای کافی برای نمایشگاه ها، انبارها و پارکینگ های طبقاتی با آخرین استانداردها و مشخصات، صنایع سبک مرتبط با تجارت خودرو و صنعت مونتاژ و اصلاح خودرو. این بازار همچنین شامل بسیاری از امکانات حیاتی مانند بازرسی گمرک، اسکان کارکنان، امکانات تفریحی و غیره خواهد بود که این بازار را از نظر زیرساخت ها، امکانات و خدمات یکپارچه می کند.

این بازار شامل مناطقی برای نمایشگاه ها، کنفرانس ها و رویدادهایی خواهد بود که برجسته ترین کارشناسان و شرکت های بین المللی در زمینه خودرو را گرد هم می آورد، که توانایی آن را برای میزبانی رویدادهای بین المللی افزایش می دهد و آن را به مقصدی مطلوب برای علاقه مندان و سرمایه گذاران خودرو تبدیل می کند. همچنین به طور جامع توسعه خواهد یافت تا شامل مناطق تفریحی، فرهنگی و تجاری باشد که تمامی نیازهای بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران را برآورده کند.

پروژه بازار خودرو دبی یکی از پروژه های استراتژیک است که به دستیابی به چشم انداز آینده دبی کمک می کند. پروژه جدید نشان دهنده گامی در جهت دستیابی به دستور کار اقتصادی D33 دبی با ترویج نوآوری و تجارت است و تعهد دبی به ارائه بهترین زیرساخت ها و خدمات برای حمایت از اقتصاد محلی و جهانی را نشان می دهد، زیرا بازار مجموعه ای از خدمات یکپارچه را ارائه می دهد که شامل خرید می شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا