اخبار دبی

گردشگری شارجه ابتکارات را برای پایداری و رشد بخش در امارت بررسی می کند

در پلتفرم جهانی، وابسته به گروه تجاری آکسفورد، سازمان توسعه تجارت و گردشگری شارجه تلاش های انجام شده توسط امارت را برای ترکیب غنای فرهنگی و ابتکارات پایداری برای تحریک رشد در بخش گردشگری پر رونق در امارت، تحت عنوان “شارجه حمایت می کند” بررسی کرد. فرهنگ و پایداری برای تقویت گردشگری.

خالد جاسم المدفا، رئیس سازمان، بر نقش محوری شارجه در صحنه گردشگری امارات متحده عربی که بیش از 9 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2022 را تشکیل می دهد، تأکید کرد و خاطرنشان کرد که شارجه هویت خود را به عنوان یک کشور تأیید کرده است. مقصد خانوادگی و دوستدار محیط زیست

وی چشم انداز امارت را برای آینده گردشگری شارجه فاش کرد و بر توانمندسازی جوامع، ارتقای رشد اقتصادی و حفظ محیط زیست طبیعی و فرهنگی تاکید کرد. و در رویکردی که به چالش‌های متعدد از طریق شناخت «با ارتباط متقابل بین پیشرفت اقتصادی، توانمندسازی جامعه و حفظ محیط‌زیست به عنوان عناصر کلیدی برای رشد پایدار و متعادل» رسیدگی می‌کند.

مطالب ارائه شده در پایگاه خبری به تقاضای بزرگ امارت شارجه توسط گروه های سنی مختلف با تاکید بر عناصر امنیت و تجارب خانواده محور به عنوان دو رکن اساسی گردشگری در شارجه اشاره کرد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا