اخبار دبی

“سورپرایزهای روزانه” در تابستان دبی تا 4 آگوست تبلیغات منحصر به فرد ارائه می دهد

سورپرایز تابستانی دبی 2024 با بازگشت سورپرایزهای روزانه، تبلیغات هیجان انگیزی را در سراسر شهر ارائه می دهد، که از امروز آغاز می شود و تا 4 آگوست ادامه دارد، جایی که خریداران می توانند محصولات را با قیمت های مناسب در مراکز، مقاصد و فروشگاه های شرکت کننده در مدت 34 روز خریداری کنند. که شامل طیف گسترده ای از مد، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، مبلمان، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر است.

تبلیغات انحصاری هر روز به عنوان بخشی از سورپرایزهای تابستانی دبی، که توسط فستیوال‌های دبی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی سازماندهی می‌شود، نشان داده می‌شود، جایی که یک برند در یک مکان تبلیغاتی بی‌نظیر را فقط برای یک روز ارائه می‌دهد. جزئیات هر سورپرایز 24 ساعت قبل از راه اندازی در وب سایت Summer Surprises دبی فاش خواهد شد.

خریداران می توانند از تبلیغات ارائه شده توسط آردن استفاده کنند، زیرا این برند متخصص در پوشاک و لوازم جانبی شیک، راه اندازی سورپرایز تابستانی دبی را با کاهش قیمت تمام محصولات به 49 درهم یا کمتر جشن می گیرد. این پیشنهاد انحصاری فقط در شعبه مرکز الغریر معتبر است و به همه اعضای خانواده امکان می دهد مد، کفش، اکسسوری، لباس ورزشی و محصولات زیبایی را تهیه کنند.

سورپرایز تابستانی دبی برای بیست و هفتمین نسخه خود در طول دوره تا 1 سپتامبر 2024 باز می گردد و 65 روز سرگرمی را ارائه می دهد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا