اخبار دبیاخبار دبی فارسی

بخش دیجیتال به نقش محوری خود در تحریک محیط تجاری در امارات ادامه می دهد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، بخش دیجیتال نقش مهم و محوری در احیای محیط کسب و کار در امارات متحده عربی با توجه به در دسترس بودن یک سیستم دیجیتال یکپارچه در آن ایفا می کند. فناوری‌های دیجیتال و نوآوری از مدل اقتصادی جدید حمایت می‌کنند و کارآفرینان را تشویق می‌کنند تا راه‌حل‌های دیجیتالی را توسعه دهند و خدمات دیجیتالی نوآورانه ارائه دهند.

این نوآوری ها به احیای محیط کسب و کار دیجیتال و رشد شرکت های مختلف از جمله استارتاپ ها کمک کرده است. شرکت های مخابراتی در امارات متحده عربی با توجه به اتخاذ بهترین راه حل ها و شیوه ها که انعطاف پذیری دیجیتال را افزایش می دهد و فعالانه برای همگام شدن با تحولات این بخش، حمایت از سازمان ها و سازمان های دولتی مربوطه در کشور، نقش پیشرو در تقویت سیستم دیجیتال ایفا می کنند.
خالد مرشد، مدیر عامل فناوری و فناوری اطلاعات در E & Emirates، گفت که این گروه در طول سال‌های گذشته مشتاق سرمایه‌گذاری در شبکه‌های ارتباطی پیشرفته و راه‌حل‌های فناوری پیشرفته بوده است و اهمیت فناوری را در حمایت از کارآفرینی دیجیتال در امارات متحده عربی و فعال کردن مشاغل مختلف را می‌شناسد.
مرشد افزود که “E & Emirates” به تقویت رتبه های پیشرو امارات متحده عربی در شاخص های درصد فیبرهای نوری متصل به خانه ها و شبکه نسل پنجم کمک می کند و هر دو نشان دهنده رگ حیاتی بخش تجاری، مطابق با دستورالعمل ها هستند. رهبری عاقلانه در پیشبرد رشد اقتصادی، به طوری که امارات متحده عربی الگویی برای الگوبرداری از کسب و کارهای پیشرو باشد.
امارات متحده عربی یکی از اولین کشورهایی بود که علاقه خاصی به زیرساخت‌های ارتباطی و تحول دیجیتال نشان داد و رتبه اول جهانی را در شاخص اتصال شبکه فیبر نوری به خانه‌ها به خود اختصاص داد.
بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و ارتباطات دیجیتال، درصد کاربران اینترنت در امارات در سال گذشته به حدود 99 درصد و تعداد کاربران به 9.38 میلیون نفر رسیده است.
گزارش این سازمان حاکی از آن است که درصد استفاده از شبکه برای جستجوی موضوعات مرتبط با بخش تجاری حدود 32.7 درصد بوده است، در حالی که درصد استفاده از خدمات مالی فناورانه به 24.3 درصد رسیده است که نشان دهنده خدمات بانکداری دیجیتال، سرمایه گذاری و بیمه است.
در این زمینه، آندرس رودنبرگ، مدیر عامل شرکت انگلیسی Denominator که متخصص در داده های فناوری است، بر رهبری محیط کسب و کار دیجیتال در امارات تاکید کرد و به اشتیاق و تلاش این شرکت برای گسترش دامنه تجارت خود در این کشور در این کشور اشاره کرد.
آندرس گفت که امارات متحده عربی استعدادها و شرکت‌های بسیاری را از بخش‌های مختلف، از جمله افراد متخصص در بخش فن‌آوری، با ارائه قابلیت‌ها و مشوق‌های بسیاری برای توانمندسازی و تبدیل آنها به مشارکت مؤثر در توسعه زیرساخت‌های فناوری، جذب می‌کند.
به نوبه خود، اکوسیستم فناوری جهانی “HUB71” در ابوظبی جامعه ای پویا برای ارتقای فناوری و نوآوری، گسترش کسب و کار استارت آپ ها و تحریک رشد آنها با جذب استعدادها، استفاده از فرصت ها برای افزایش سرمایه و دسترسی به بازارهای مختلف فراهم می کند.
اکوسیستمی که موقعیت ابوظبی را به عنوان یک مرکز فناوری پیشرو افزایش می دهد، شامل بیش از 260 شرکت استارتاپی است که در 22 بخش مختلف فعالیت می کنند و بودجه ای بالغ بر 5 دلار را جذب کرده اند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا