اخبار دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی فارسی

Flydubai از طریق شبکه رو به رشد خود، مقاصد جذاب مدیترانه ای را ارائه می دهد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، از طریق شبکه رو به رشد خود، flydubai بسیاری از مقاصد مدیترانه ای را ارائه می دهد که در بین مسافران این شرکت بسیار محبوب هستند. برای flydubai». این شرکت هواپیمایی به مسافران این فرصت را می دهد که دریای مدیترانه، از سواحل یونان تا ریویرای ترکیه را به عنوان بخشی از پیشنهادات تابستانی فصلی خود در سال جاری کشف کنند.

بدروم

بدروم در ترکیه آمیزه ای از تاریخ، تجمل و مدرنیته است. این مقصد که به‌خاطر فضای سرزنده، سواحل بکر و قلعه تاریخی بدروم شناخته می‌شود، چیزی مانند ویرانه‌های باستانی هالیکارناسوس و آب‌های آرام لاجوردی را برای همه فراهم می‌کند.

کورفو

شهر کورفو مناظر سرسبز و تاریخی غنی را در کنار سواحل زیبا و کاوش در باغ های زیتون سبز جزیره ارائه می دهد.

دوبرونیک

دوبرونیک به خاطر معماری خیره کننده قرون وسطایی، دیوارهای تاریخی و چشم اندازهای دریای آدریاتیک معروف است.

میکونوس

میکونوس که به خاطر فضای جهانی و معماری متمایزش شناخته می شود، با آسیاب های بادی زیبا، خیابان های جذاب و سرگرمی های مشهور جهان، مقصد تابستانی عالی است.

اولبیا

اولبیا دروازه ورود به کوستا اسمرالدا است که به خاطر استراحتگاه های مجلل، سواحل منحصر به فرد و آب های آبی شفاف، و همچنین خرید و غذاخوری پورتو سروو و مکان های باستان شناسی، تجربه پیچیده و متنوعی را به عنوان بهشت ​​ساردین ارائه می دهد.

سانتورینی

سانتورینی به خاطر زیبایی، ساختمان های سفید رنگ، غروب خورشید خیره کننده و سواحل آتشفشانی اش که مکانی ایده آل برای خانواده هاست، شناخته شده است.

تیوات

Tivat یک جواهر پنهان است که سواحل زیبا، اسکله های تفریحی مجلل و میراث فرهنگی غنی را ارائه می دهد. خلیج کوتور که یکی از میراث جهانی یونسکو است، به دلیل زیبایی طبیعی و اهمیت تاریخی خود متمایز است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا