اخبار دبیاخبار دبی فارسی

کواترو هفتمین دوره جشنواره آکادمی های خلیج فارس را راه اندازی کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، مرکز ورزشی کواترو دیروز سه شنبه نشستی خبری در سالن همایش های کانون جوانان عجمان در منطقه مشیریف برگزار کرد و طی آن، تکمیل تمامی آمادگی ها و تجهیزات برای میزبانی هفتمین دوره جشنواره فوتبال آکادمی های خلیج فارس را تایید کرد. خلیج کواترو» که تحت حمایت شیخ عبدالعزیز بن حمید النعیمی، رئیس اداره توسعه گردشگری و نظارت و سازماندهی مرکز ورزشی کواترو از پنجم تا یازدهم تیرماه در حال برگزاری است.

این کنفرانس مطبوعاتی با حضور احمد الرئیسی، رئیس کمیته عالی سازماندهی، عبدالله البکر، مدیر بخش رویدادها در اداره توسعه گردشگری در امارت عجمان، و حمد عبید تریم الشمسی، مدیر دفتر نمایندگی برگزار شد.

در این همایش امیر الهاشمی مدیر بخش بازاریابی گروه عطر لویش حامی جشنواره، ناجی خمیس نماینده جمعیت خیریه آل احسان حامی جشنواره و فادی شحاته مدیرکل بیمارستان تخصصی عجمان نیز حضور داشتند.

هدف انجمن ورزش خلیج فارس کشف و ارتقای استعدادهای فوتبال در کشورهای حاشیه خلیج فارس، ارائه تجربه ورزشی به بازیکنان نوظهور، تقویت روحیه برنده شدن آنها و دادن تجربه در تعامل با رسانه ها، علاوه بر ارتقای سطح عملکرد فنی و توسعه توانایی ها و مهارت های تیم های شرکت کننده در مسابقات.

در این نشست خبری تمامی برنامه‌هایی که در طول جشنواره برگزار می‌شود، اعلام شد، زیرا مسابقات قهرمانی فوتبال آکادمی‌های خلیج فارس که از روز جمعه آغاز می‌شود، رویداد اصلی 18 تیم از کشورهای مختلف حوزه خلیج فارس است این شامل 3 دسته است: قهرمانی زیر 12 سال متولدین 2012/2013، قهرمانی زیر 14 سال، متولد 2010/2011، علاوه بر قهرمانی زیر 16 سال، متولد 2008/2009، که برای بار اول.

عبدالعزیز عبدالله، مدیر جشنواره و سالم خلفان، ناظر مسابقات، توضیحات جامعی در مورد مقررات فنی و سازمانی ارائه کردند رده زیر 12 سال شامل آکادمی آرژانتین از امارات، آکادمی شاد یمن از یمن و آکادمی هفده چهار از کویت بود و در گروه دوم آکادمی اوله از بحرین، آکادمی فوتبال هوشمند از سلطان نشین عمان و العین قرار دارند.

در رده زیر 14 سال، گروه اول شامل آکادمی آرژانتین، آکادمی هفده چهار و آکادمی فوتبال هوشمند است و دو آکادمی از عراق، ساوا اسپورت و ورزش العطار، علاوه بر اوله، در گروه دوم با هم رقابت می کنند. آکادمی از بحرین در رده زیر 16 سال، آکادمی آرژانتین در این گروه قرار گرفت. آکادمی، ورزش برای همه آکادمی، و آکادمی B.one از عربستان سعودی.

عبدالعزیز عبدالله، مدیر این جشنواره، فاش کرد که هفتمین دوره جشنواره شامل یک تورنمنت رقابتی برای مهارت های فوتبال، یک تورنمنت بازی های الکترونیکی، یک اردوی آموزشی برای همه تیم های شرکت کننده برای آمادگی برای فصل جدید ورزشی، یک دوره معتبر برای مربیان است. و مدیران، علاوه بر یک شورای ورزشی گفت و گو که دغدغه های آکادمی های فوتبال را مورد بحث قرار می دهد.

وی بیان کرد: در شش دوره گذشته موفق شده ایم مسابقات را به صورت متمایز برگزار کنیم و از طریق این دوره به دنبال ارتقای موفقیت های کسب شده با ارتقای سطح سازمانی و فنی مسابقات و توسعه بازیکنان هستیم. مهارت‌ها و کشف توانایی‌های آنها در چارچوب رقابت‌های ورزشی افتخارآمیز که روابط بین برادران حاشیه خلیج فارس را تقویت می‌کند.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا