اخبار دبیاخبار دبی فارسی

بهداشت دبی استانداردهای پیشرفته ای را برای ارائه خدمات سرطان شناسی در امارت اتخاذ می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، سازمان بهداشت دبی از صدور بسته ای از استانداردهای جدید برای تنظیم ارائه خدمات تشخیصی و درمانی انکولوژی در مراکز بهداشتی مرتبط با ارائه خدمات در امارات با همکاری انجمن انکولوژی امارات، در راستای اهداف و اولویت های تعیین شده خبر داد. توسط استراتژی بخش سلامت دبی 2026 برای رسیدن به یک سیستم بهداشتی پیشگام که اعتماد بیماران و خانواده‌های آنها را افزایش می‌دهد و در تبدیل امارت به یک مدل پیشرو از مراقبت‌های بهداشتی که بهترین نتایج درمانی را به دست می‌آورد کمک می‌کند.

این مرحله به عنوان بخشی از ابتکارات و تلاش‌های مداوم این سازمان برای توسعه بخش مراقبت‌های بهداشتی در دبی و تضمین ارائه خدمات درمانی تخصصی و با کیفیت بالا است که ایمنی بیماران و کارکنان مراکز بهداشتی را که این نوع خدمات را ارائه می‌دهند، افزایش می‌دهد.

طی کارگاهی که در هتل رافلز دبی برگزار شد، که در آن پروفسور حمید الشمسی، رئیس انجمن انکولوژی امارات شرکت کرد، این سازمان استانداردهای جدید را برای تنظیم ارائه خدمات تشخیصی و درمانی انکولوژی، که مطابق با قوانین لازم الاجرا در امارات متحده عربی در این زمینه و مطابق با بهترین استانداردها و رویه های بین المللی در این زمینه، با حضور تعدادی از شرکای استراتژیک و نمایندگان مراکز درمانی هدفمند در بخش سلامت در دبی.

مدیر اجرایی بخش مقررات بهداشتی در سازمان بهداشت دبی، دکتر مروان الملا، بر اهمیت استانداردهای جدید که در زمانی که خدمات سرطان شناسی یکی از چالش های اصلی پیش روی مقامات مسئول بهداشت در سطح جهانی است، تاکید کرد. سازمان بهداشت و درمان دبی ابتکار عمل را در این زمینه اتخاذ کرده است تا از طریق این استانداردها، یک سیستم موثر ایجاد کند که نشان دهنده تعهد این سازمان برای دستیابی به بهترین نتایج درمانی برای بیماران با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی با کیفیت بالا است که تجربه و تجربه بیمار را بهبود می بخشد. کمک به افزایش کارایی، پایداری و سهولت دسترسی به مراقبت های بهداشتی در محیطی که بر بیمار به عنوان مرکز خدمات تمرکز دارد.

وی توضیح داد که استانداردهای جدید نقش موثری در ارتقاء رشد و توسعه بخش مراقبت های بهداشتی در امارات متحده عربی و دبی به ویژه با ایجاد فضای رقابتی ایفا می کند که ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی را برای بیماران سرطانی انگیزه می دهد تا خدمات تخصصی با کیفیت بالا را مطابق با آن ارائه دهند. با بهترین شیوه های بین المللی، که به تقویت موقعیت دبی به عنوان یک مقصد کمک می کند.

دکتر حنان عبید، مدیر بخش سیاست ها و استانداردهای بهداشتی در سازمان بهداشت دبی، به نوبه خود گفت که استانداردهای جدید که بر بیمار به عنوان مرکز خدمات تمرکز دارد، شامل مجموعه ای از شرایط و الزامات مربوط به بالینی است. مراقبت، ایمنی بیماران و کارگران در مرکز بهداشتی، و شاخص های اصلی کیفیت و عملکرد برای اندازه گیری و نظارت بر اثربخشی ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و سایر الزامات بر اساس شواهد و بهترین شیوه ها در توسعه و بهبود درمان تجربه برای بیماران و ارتقای سطح و کیفیت خدمات ارائه شده به آنها.

به نوبه خود، رئیس بخش استانداردها و دستورالعمل ها در این سازمان، دکتر خلود آل صائق، اظهار داشت که در این کارگاه تعدادی از موضوعات مرتبط با شفاف سازی مکانیسم اجرای استانداردهای جدید برای ارائه خدمات انکولوژی به عنوان الزامات بهداشت دبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعتبار و اهمیت تداوم توسعه و به روز رسانی این استانداردها برای همگام شدن با پیشرفت سریع در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماران سرطانی و تمرکز بر پزشکی تشخیصی دقیق، افزایش یکپارچگی مراقبت های چند رشته ای، تمرکز بر نتایج و کیفیت بیماران زندگی، استفاده از فناوری‌ها و راه‌حل‌های هوشمند در برنامه‌های درمانی بیماران و اهمیت مراقبت مبتنی بر ارزش، اثربخشی و هزینه، ضمن تضمین پایداری و سهولت دسترسی به این خدمات حیاتی و تدوین استانداردهایی برای ارائه خدمات سرطان‌شناسی برای رفع نیازهای آتی و چالش های موجود در زمینه تشخیص و درمان بیماران.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا