اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

848 مرکز دامپزشکی و 1784 فرآورده دارای مجوز در بازارهای کشور (امارات)

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، وزارت تغییر اقلیم و محیط زیست فهرست فرآورده های دامپزشکی دارای مجوز برای خرید و فروش در بازارهای کشور را به روز کرد. موسسات تقریباً به 848 مؤسسه متخصص در ارائه خدمات دامپزشکی مانند کلینیک‌های دامپزشکی، آزمایشگاه‌ها، انبارها و کارخانه‌ها رسیدند.

منابع مستند

پورتال الکترونیکی آماده سازی دامپزشکی به دامپزشکان شاغل در حوزه های دامپزشکی و کلیه دامداران کمک می کند تا به داروهای دامپزشکی ثبت شده در کشور دسترسی داشته باشند، به گونه ای که گردش داروهای دامپزشکی از منابع مستند را تضمین کرده و گردش سایر داروهای ناشناخته یا ثبت نشده را محدود کند. منشاء، که به طور مستقیم به افزایش سلامت حیوانات و در نتیجه سلامت عمومی و محیطی کمک می کند.

از طریق فهرست به روز شده امکانات و پورتال الکترونیکی دیجیتال، این وزارتخانه مشتاق است تا تمام جزئیات مربوط به مقادیر داروهای دامپزشکی، تاریخ انقضا، مدت زمان استفاده، انواع حیواناتی که از این آماده سازی بهره می برند و شرکت های توزیع کننده آنها را علاوه بر شکل بسته بندی، اندازه و نحوه نگهداری آن، با هدف ارائه مرجعی دقیق برای روش های جابجایی فرآورده های دامپزشکی به صورت سالم و ایمن برجسته کند.

هشدارها را صادر کنید!

این وزارتخانه به طور مستمر در تلاش است تا هشدارهای مربوط به داروهای دامپزشکی و داروهای ممنوعه را با روشن کردن نوع آماده سازی و دلایل مربوط به ممنوعیت واردات آن صادر کند که مطابق با توصیه های سازمان بهداشت جهانی، سازمان جهانی حیوانات انجام می شود. سازمان بهداشت و خواربار و کشاورزی کشور و بر اساس آنچه در استراتژی ها، سیاست ها، استانداردها و مقررات بین المللی در کشور ذکر شده است، مجوز تجارت فرآورده های دامپزشکی را صادر کند.

این وزارتخانه به طور دوره ای قوانین تنظیم کار تأسیسات دامپزشکی و حرفه دامپزشکی را تدوین می کند تا به بهبود کیفیت خدمات موجود مطابق با بهترین شیوه ها کمک کند.

علاوه بر تلاش های مستمر برای اجرای سیستم امنیت زیستی، هم در بنادر کشور برای جلوگیری از ورود بیماری های همه گیر دامی و هم در داخل از طریق برنامه های بررسی و بررسی بیماری های همه گیر دامی و تهیه طرح ها و برنامه های لازم برای مبارزه با آن ها و حصول اطمینان. که سرایت نکنند و به تهدیدی برای سلامت دام محلی تبدیل نشوند.

پکیج کامل

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه الکترونیکی یا در اپلیکیشن هوشمند وزارتخانه و در وب‌سایت خارجی وزارت، جزئیات موسسات و آماده‌سازی‌های دارای مجوز را مشاهده کنند.

که شامل یک بسته اطلاعاتی یکپارچه در مورد آماده سازی دامپزشکی ثبت شده در کشور است که آنها را قادر می سازد تا پروژه های تولید دام را به طور بهینه مدیریت کنند و سهم خود را در تولید محلی افزایش دهند و در نتیجه به دستیابی به پایداری در بخش کشاورزی و دام در کشور کمک کنند با سادگی طراحی آن که دسترسی مشتری به خدمات را به روشی راحت تسهیل می کند و کانال های مختلفی را برای ارسال هرگونه پیشنهاد در پورتال فراهم می کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا