اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم: دبی پلتفرمی برای تجمع خلاقان جهان است

نائب رئیس دولت و حاکم دبی، تأکید کرد که ما به طور مستمر در حال تقویت محیطی هستیم

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس دولت و حاکم دبی، تأکید کرد که تلاش‌ها برای تقویت محیطی که از استعدادها و افکار نوآور حمایت می‌کند، و جذب شرکت‌ها و مؤسسات جهانی برای مشارکت در ساخت آینده، در دبی ادامه دارد. او افزود که این تلاش‌ها به منظور ایجاد و تقویت شراکت‌های استراتژیک با این نهادها، بی‌وقفه در حال انجام است.

وی گفت: «ما به تقویت قابلیت‌های محیط خود برای حمایت از استعدادها و نخبگان در تمامی زمینه‌ها ادامه خواهیم داد. ما متعهد به فراهم کردن تمامی شرایط لازم برای رسیدن آن‌ها به بالاترین درجات موفقیت در کارشان هستیم. تلاش‌های ما در این زمینه پایان‌ناپذیر است. دبی پلتفرمی است که در آن خلاقان از سرتاسر جهان گرد هم می‌آیند تا ایده‌هایی برای خدمت به انسان و ارائه راه‌حل‌هایی برای ساخت آینده‌اش ارائه دهند.»

این اظهارات در جریان بازدید شیخ محمد بن راشد آل مکتوم از مقر شرکت «ویرمینیچ» سوئیسی، بزرگ‌ترین شرکت خصوصی جهان در تولید طعم‌ها و عصاره‌های طبیعی و ارگانیک، در مجتمع دبی برای علوم، متعلق به گروه «تیکوم» بیان شد. در این بازدید، مالک سلطان آل مالک، مدیر کل اداره توسعه دبی و رئیس هیئت مدیره گروه تیکوم، وی را همراهی کرد.

شیخ محمد بن راشد در این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیت‌های شرکت در دبی و نظارت آن بر عملیات خود در بیش از 60 کشور در منطقه خاورمیانه و آفریقا دریافت کرد. همچنین به فعالیت‌های شرکت در زمینه تحقیق و توسعه و برنامه‌های «ویرمینیچ» برای تسریع در نوآوری و گسترش جهانی توجه کرد.

او همچنین از امکانات مقر شرکت «ویرمینیچ» بازدید کرد، که شامل آزمایشگاهی برای تحقیق و توسعه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی و رباتیک است. این مقر اولین نوع خود در منطقه است و بر روی کاربردهای هوش مصنوعی تمرکز دارد تا نیازهای آینده را برآورده کند. همچنین یک انبار کاملاً خودکار دارد که می‌تواند حدود 40 هزار محصول را ذخیره کند و رباتی با قابلیت‌های مضاعف که به بیش از 240 ترکیب متصل است، می‌تواند نمونه‌های عطر را در کمتر از یک دقیقه آماده کند.

شایان ذکر است که شرکت «ویرمینیچ» در سال 1895 تأسیس شده و تیم این شرکت شامل بیش از 11 هزار کارمند است که در 83 تأسیسات در سراسر جهان مشغول به کار هستند. تخمین زده می‌شود که محصولات این شرکت توسط حدود چهار میلیارد نفر در بیش از 100 بازار جهانی استفاده می‌شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا