اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

۸۵۰ مبارز، ۴۵ کشور: ابوظبی آماده برگزاری بزرگ‌ترین رویداد IMMAF است.

طرفداران MMA در انتظار یک رویداد ویژه هستند، زیرا حدود ۸۵۰ مبارز از ۴۵ کشور در پنج قفس فولادی در مسابقات قهرمانی جوانان IMMAF ۲۰۲۴ که از ۶ تا ۱۰ اوت در ابوظبی برگزار می‌شود، به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقات در سه رده سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال برگزار می‌شود و انتظار می‌رود جوانان، از جمله حدود ۵۰ اماراتی، برای کسب عناوین برتر در این رویداد پنج‌روزه در ورزشگاه مبادله رقابت کنند.

کرریت براون، رئیس IMMAF، به روزنامه خلیج تایمز گفت: “ما ۸۵۰ ورزشکار از ۴۵ کشور داریم، به عبارت دیگر ۴۵ فدراسیون مستقل از هر قاره. این بزرگ‌ترین رویداد در تاریخ فدراسیون بین‌المللی هنرهای رزمی مختلط (IMMAF) است.”

او افزود: “ما هر ساله در حال رشد هستیم. این نشان‌دهنده تلاش‌های فدراسیون هنرهای رزمی مختلط امارات و جوجیتسو امارات است و حمایت ما از ولیعهد ابوظبی در حال افزایش است. این نشان‌دهنده پیشرفت در تمام زمینه‌ها است، نه تنها برای مبارزان، بلکه برای همه افرادی که در این اکوسیستم درگیر هستند.”

محمد دلموج الظهیری، رئیس کمیته MMA امارات، اعلام کرد که مشارکت ورزشکاران و کشورها نسبت به دوره اول ۵۰ درصد افزایش یافته است.

محمد جاسم ال حسنی از کمیته MMA امارات اشاره کرد که در این مسابقه هیچ ضربه‌ای به سر یا صورت مجاز نیست.

او گفت: “برای تضمین ایمنی مبارزان جوان، ضربه به سر در این مسابقه ممنوع است. بنابراین، تمرکز بر ضربات به بدن و کشتی خواهد بود.”

الحسنی همچنین فاش کرد که بیش از ۵۰ مبارز جوان اماراتی در حال حاضر در تاجیکستان در حال تمرین هستند.

“حدود ۵۱ اماراتی برای این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند. باید ببینیم چه کسانی در لیست باقی می‌مانند. این اولین بار است که این بچه‌ها به خارج از کشور برای تمرین فرستاده شده‌اند. این بزرگ‌ترین رویداد MMA است که تا به حال با این تعداد کشور و شرکت‌کننده در یک مکان و با پنج قفس به طور همزمان برگزار می‌شود.”

در همین حال، براون بر شروع یک کمپین برای دریافت تأییدیه کمیته بین‌المللی المپیک برای IMMAF تأکید کرد.

او افزود: “ما کمپینی به نام ‘IMMAF Road to Recognition’ راه‌اندازی کرده‌ایم. ما در سال هشتم درخواست خود برای تبدیل شدن به یک نهاد ورزشی بین‌المللی جدید برای مدیریت ورزش هنرهای رزمی مختلط هستیم.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا