اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

۴۲۵ شهروند اماراتی که از طریق برنامه “نافس” استخدام شده بودند، در بخش بهداشت و درمان خصوصی به کار گرفته شدند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، وزارت منابع انسانی و بومی سازی امارات متحده عربی اعلام کرد که 425 شهروند اماراتی در بخش بهداشت و درمان خصوصی استخدام شده اند، پس از آنکه در برنامه “نافس” برای “توسعه نیروی کار بخش بهداشت” ثبت نام کرده و قرارداد کار شهروند دانشجو را امضا کرده بودند. در حال حاضر، بیش از 1600 شهروند شرکت کننده در این برنامه در حال استخدام هستند.

وزارت منابع انسانی و بومی سازی با همکاری برنامه “نافس”، قرارداد کار شهروند دانشجو را ایجاد کرده است. در این نوع قراردادها، کارفرما و شهروند ثبت نام کننده در یکی از برنامه های مورد تأیید “نافس” قرارداد منعقد می کنند. به موجب این قرارداد، دانشجو از حمایت شرکت و حقوقی به میزان حداقل 4 هزار درهم که از طریق سیستم حفاظت از دستمزدها پرداخت می شود، بهره مند می شود. همچنین در یکی از صندوق های بازنشستگی معتبر در کشور ثبت نام می کند و بر اساس پیشرفت تحصیلی خود، پاداش مالی از برنامه “نافس” دریافت می کند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجو در شرکت استخدام می شود و بر اساس مدرک تحصیلی خود از حمایت مالی “نافس” برخوردار می گردد.

شهروند دانشجوی استخدام شده در شرکت بر اساس “قرارداد کار شهروند دانشجو”، در نسبت بومی سازی مورد نیاز شرکت محسوب می شود.

وزارت در بیانیه ای امروز به موفقیت چشمگیر “قرارداد کار شهروند دانشجو” اشاره کرد که با استقبال گسترده جوانان شهروند برای ثبت نام در برنامه های مورد حمایت “نافس”، به ویژه برنامه “توسعه نیروی کار بخش بهداشت” و نرخ قابل توجه استخدام دانشجویان پس از اتمام این برنامه ها، نمایان شده است.

وزارت این موفقیت را نتیجه همکاری مؤثر میان وزارت منابع انسانی و بومی سازی، برنامه “نافس” و بخش خصوصی در آموزش، توانمندسازی و استخدام نیروهای اماراتی در بخش خصوصی و تقویت رقابت پذیری آنان دانست. همچنین از تلاش تمامی شرکت هایی که طبق “قرارداد کار شهروند دانشجو” با شهروندان همکاری کرده اند، تقدیر کرد.

وزارت در بیانیه خود از مؤسسات بهداشتی و درمانی خصوصی که “قرارداد کار شهروند دانشجو” را امضا کرده اند، از جمله بیمارستان های “مدیکلینیک”، “ان ام سی رویال”، “برجیل”، گروه خدمات بهداشتی و پزشکی “بیمارستان مردف و بیمارستان الخرهود” و “بیمارستان بین المللی مدرن”، تقدیر نمود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا